Tuesday, February 24, 2009

Busuk Dan Tengik 3


Busuk hari ini - Busuk yang lain.
Busuk yang lebih ceria.
Busuk yang sudah kembali bersatu dengan cinta hatinya.

Bukan hanya dengan manusia,
tetapi juga dengan alatan kegemarannya.
Tengik gembira bila dengar kamu gembira Busuk.

Busuk dan Tengik.
Aku juga gembira hari ini Busuk.
Aku menempah kasih sayang secara haram lagi.
Kau pasti marah tapi aku cuma kesunyian.

8 comments:

eliza said...

ni busuk yg mana satu pulak..

emmm..busuk2 pun tetap sayang kan :)

KhairiL's said...

ko sehat ke x zara...
fening aku baca

lala

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

eliza :

Busuk ni adalah kawan aku jer. Kekosongan aku masih belum terisi..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

KhairiL's :

AKu sihat Kriell Jambu..

Nanti kalau ada idea..aku tulis mengenai Jambu dan Zara.

Suka tak kau?

=)

ataupun Si Comel dan Zara?

kEy said...

h0 h0!~~~~
entri yg sgt busuk!
cepat ke entri perfume td, lalala~

*hugS

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

kEy :

hehehe...

mana entri harum sayang?

wewitt~

Pali said...

hahahaha~!

aku baru pas bergaduh.

tension betul gue.

ehh, spider gua dah siap pasang.

nanti aku post tunjuk.

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Pali:

Gaduh again ya?

Takpe Busuk..

Jangan ketekanan..lu ok nanti~

Post jangan tak post!

Gua mau nonton~