Wednesday, February 25, 2009

Butang Hitam


Butang Hitam dia.
Kami ketawa dengan gembira.
Kami rasa butang hitam dia amat kelakar.
Kami pandang dan ketawa dengan gembira.

Butang hitam dia.
Terampai-ampai.
Terhayun-hayun.
Kami ketawa berdekah.
Melampau.

Butang hitam itu.
Kami tiada - tidak perlukan.
Kenapa dia perlu ada?

Ketawa.

Nota : Kalau butang baju kau putih semua,
jangan kau letak hitam di tengah-tengah. Itu perkara terdesak.
Bukan seni sayang.

14 comments:

mrblind said...

hahha..pak uda pun tak buat macam tu..

Tirana said...

terdapat satu butang hitam di antara butang-butang putih...unik tu Zara..hehehe

HEMY said...

ni mesti kes sembat n jahit mana ada...tp ok la dr tengah2 takde butang

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

mrblind :

tu la bro..

aku jua peliks~

=)

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Tirana :

hahaha...

Unik betul kan Kak?

Seni katanya..=)

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

HEMY:

Agaknya la Hemy oit..

ambik mana sempat la tu..=)

addyaholix said...

tapi butang hitam dia buat kamu ketawa bukan?
butang hitam dia yang bukan seni itu buat kamu bahagia bukan?

sekurang-kurangnya kamu ada moment untuk kamu simpan =)

mira amair said...

huhu..
sungguh mnguji minda..
tp akhirnya tau jgk..
hahahahaa..
mmg otakku sdah ktor la..
huhu..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

addyaholix :

betul tu..=)

kami bahagia dengan moment itu..

buatkan dia menjadi ingatan kekal kami...

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

mira amair :

hehehe~

butang sahaja dear..

=)

F A R Y N said...

tu namanya hebat!! hahaha

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

F A R Y N :

hahaha..

betul gak tu FAryn!

=)

kEy said...

bukan seni tapi stylE la zara~

hahaha~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

kEy :

hahaha..

Yeah..mungkin juga la Key..

=)