Wednesday, February 04, 2009

Jumpa Putera?


Hari yang bakal memenatkan telah tiba dengan jayanya.
Ini hanya sebahagian dari hari - hari yang aku bakal layu disebabkan tenaga akan habis diperah mengalahkan santan kelapa.
Terima kasih kepada syarikat pembuat dadah-dadah yang aku ambil.
Sekalung tahniah kerana selama ini anda berjaya membuatkan ketahanan diri saya masih di tahap maksimum walaupun malam pasti berguling kepenatan.

Jadi macam aku dah tulis di blog aku yang lain di dalam bahasa kedua aku,
hari ini aku akan jadi demonstrator [sila terjemah untuk aku].


Di depan Putera Raja Negara lain.
*baca sini*

Terima kasih buat pensyarah tercinta yang membuat panggilan buat aku semalam.
Aku terasa amat dihargai dan dibebani.
Bukan dengan permintaan beliau tetapi dengan tugasan yang aku buat dalam gelap.

Terima kasih kepada Abah aku yang telah menyediakan lampu suluh buat aku sejak aku
di matrikulasi.

Jadi, hari penat aku bermula!
Nak tahu jadual aku hari ni?

Sila tekan sini.

4 comments:

Dakjaat™ said...

berapa banyak blog ko ada neh?????

grrr...!

visit my friends site n drop some comment for him/her

http://siongberantai.blogspot.com

thank you .. =)

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Dakjaat™ :

hehehe~

personal punya ada 2 jer...yang lain member2 ship..tapi aku admin~

alif-mikail said...

zara mmg banyak blog.. enigma... enigma.. aku dlm enigma!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

alif-mikail :

hehehe~

Koi pun banyak blog kan kan...

hik3~