Sunday, February 22, 2009

Kau Buat Aku Basah!


Aku tengok B.
Dia buat pintar sahaja (baca: buat bodoh).

Aku tengok B lagi.
Aku cuit dia.

B : Janganlah Zara. Aku tengah fokus ni.
Aku : Kejap ja lah.
B : Aku nak fokus. Ramai orang ni - aku nak cepat.

Aku senyap.
Budak sebelah jeling aku - senyum sinis.

Dalam hati.
"Apa kau pandang-pandang?"

Aku : B, kejap lah sengal!
B : Ada apa?
Aku : Kau buat aku basah beb!
B : (pandang aku) Apa?! Kau biar betul!
Aku : Kau tengok ni!
B : Alamak…aku betul-betul tak sengaja lah!
Aku : Hotak kau! Salah kau lah!
B : Maaf…aku lupa nak ketatkan botol mineral ni. Maaf sangat-sangat Zara!
Aku : Macam mana aku nak jalan balik ni?
B : Aku lap kau nak? (senyum)
Aku : Kau nak mati kau buat...

Nota : B, kalau kau lupa ketatkan botol mineral kau lagi, aku bunuh kau!

22 comments:

kEy said...

wahahha! dlu ni peNAh jD tau x kat aku!!
eH, bukan kat aku, tP aku penyEbab nye, heheh!
ni paSAl t0ilEt kLCC yg terlaMpau m0den tu!
bukan slH aku!
lalalala~

Nadine said...

bagus cara penyampaian tu..

eliza said...

skali lagi....aku tersalah sangka dr tajuk...hahaha

tp akhirnya aku paham..botol mineral x tutup rapat rupanya

Pali said...

meh sini aku kasi kering.

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

kEy :

hahaha~

kau ni key...

hahaha~

aku tak mau basah!!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Nadine:

Thanks a lot Aunty!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

eliza:

hahaha~

tajuk itu mainan bahasa kan?

hahaha~

yeah..botol mineral itu...

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Pali:

Takpe Busuk...

aku dah basuh baju itu...

dah sidai pun..=)

kEy said...

hahaha~ bukan slh ker la zara~
tandas klcc k0 paham2 la nak bsuh kne pancut2 plak dah, time tu aku bukan nye reti, time kawan aku nak tlg tu mmg terpancut la kat die air tandas tu!
hahahahah~
mse tu tak sggup nak gelak sebab takut die mengamuk~
lalala~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

kEy:

hehehe..
aku juga benci tandas itu..
aku sanggup pergi tahan kencing..
hahaha~

jangan gelak key..
ko senyum simpul sudah..
kau chumel~

Dakjaat™ said...

tak pernah lagi jadik kat Dakjaat.. hooO~ im must suvivor.. ;p dakjaat sudi jer tolong lap.. wakakakaka!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Dakjaat™ :

sibuk jak kau mau lap..

hahaha...

nanti kena..padan muka kau bah~

F A R Y N said...

sib baik aku tak melencong ikut kiri..wakakakaka

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

F A R Y N :

hahaha..

kau nak ikut mana tu?

LOL!

khinhooi said...

so funny ,haha,

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Khin Hooi:

Hahaha..
Glad that u like it!

en_me said...

ammvoiii, membasah ghitewwww.. ehehe

penjenayah.merah.jambu. said...

basah?
huih..
ketakutan aku menggigil menekan mahu baca tadi..
takut bahan bacaan porno..
hahahaha..
kau mmg terer berbahasa.
aku sukaaaaaaaa!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

en_me :

hahaha...

air mineral en me...=)

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

penjenayah.merah.jambu. :

hahahha..
takkan aku tulis porno pulak dear...
tak mungkinlah..

hahaha~

adakah kamu tertipu?
LOL!

[yAN!e][pUTraJAya] said...

♠akak pun hari2 BASAH
sebab akak MANDI

keskeskes.....

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥

*********************************

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

[yAN!e][pUTraJAya] :

Amboi ....

=)