Monday, February 23, 2009

Sedut Lemak


Aku lepak dengan D.
Ya, kami golongan yang anggap bersantap bersama adalah lepak.
Kami suka dan bahagia.

D sedut air dia.
Nyaman cuaca waktu itu.

D : Kan seronok kalau sedut air ni macam sedut lemak?
Aku : Apa gila kau ni?
D : Aku nak sedut sikit lagi.
Aku : Kau betul ke tak ni? Lemak apa kau nak sedut?
D: (gelak kejam) Adalah…
Aku : Gila kau ni...

Makanan aku sampai.
Aku dah nak mula makan - D bangun ambil sudu dan garfu.
Ya, kami malas guna tangan.
Ini kan waktu lepak kami?

Abang Kedai sampai…

AK (Abang Kedai) : Ni yang adik pesan kan?
D : Ya bang. Terima kasih.
AK : Sama-sama.

Abang Kedai pergi…
(aku sedang makan dengan tekun)

D : Zara, aku serius nak sedut lemak ni.
Aku : Sedut lemak apa lagi? Kau kuat merepek!
D : Lemak ni lah (tunjuk mangkuk dia)
Aku : Kau memang sengal.

Nota : D makan sup kotak gear (baca : Gear Box) hari itu.

14 comments:

kEy said...

hahhaa~
agak sEngal di situ~
ahakZZ~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

kEy :

hahaha~
maaflah wei..

LOL!

kEy said...

hahahha~
xpE, syg sgT sukE bCE entri anda!~~
hehe, ini adalah kerana entri anda memaksa saya memikrkan apakah maksud sebenar tajuk entri anda~
wakakakaka~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

kEy:

hahaha~
ye ke?
tajuk daku recently agak jahat..
hahaha...

=)

mencuba kemahiran berbahasa..=)

key!
kamu chumel!!

Cit Mie said...

ingtkn pe die td...

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Cit Mie :

hehehehe...

best tak tajuk ku sayam??

=)

kEy said...

hehe~
xpE, asalkan xmenerewang sgT
skit2 tu xpE, haha~ :-"

addyaholix said...

tajuk entri kamu sejak-sejak ini agak double meaning. haha!

sedut lemak.
kau buat aku basah.
kenapa telur dia lain?
derma dara kamu?
cium aku kalau kamu cinta.

haha!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

kEy :

hehehhe..

aku suka dengan tajuk2 aku sekarang..

=)

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

addyaholix :

hahahaha...

addy..aku agak ketagih bahasa sekarang..maafkan lah aku..=)

hehehe~

Pali said...

meh sini aku sedut.

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Pali:

nak sup gear box??

beli sendiri!

[yAN!e][pUTraJAya] said...

♠ sengal tahap otomen taro
ahhahha

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥

*********************************

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

[yAN!e][pUTraJAya] :

hahahha...

otromen gak kena..