Monday, March 09, 2009

Aku Bukan Nakal, Aku Cinta Kamu


Secara rasminya, aku telah selamat tiba di kampus.
Terima kasih buat semua yang mengunjungi aku di sini dan juga rumah kekasih pertamaku yang berbahasa asing.

Oh, kesemua tulisan-tulisan aku sebelum ini adalah
diterbitkan secara automatik.
Bermaksud, aku telah menulisnya sebelum aku pulang ke rumah.
Disebabkan itu, aku tidak mengunjungi kalian seperti biasa.
Maafkan aku.

Oh, aku bukan nakal.
Aku tidak mahu kalian bosan.
Kerana, aku cinta kamu semua.

Kamu juga cinta aku?

16 comments:

AHMADSUFI6177 said...

oohhh... aku cinta kamu juga...

addyaholix said...

i luv u 2 3 4 !

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

AHMADSUFI6177:

ahh..

kamu buat aku tenggelam dengan cinta..=)

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

addyaholix:

owh addy...

i lap u 5 6 7 8 9...

lengkap sudah?

F A R Y N said...

i lap u la!!!
nak ciuman mesra,mintak kat belle...
ahahhahaa

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

F A R Y N :

ala Faryn...

kedekut kamu!

aku nak cium kamu juga!

eliza said...

ooo sudah kembali ya..rindu sgt2.

aku cinta kamu tahu.. :*

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Eliza:

ya darling...

aku dah balik~

penjenayah.merah.jambu. said...

cinta jugaaaa!
:)

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

penjenayah.merah.jambu.:

hahahaha...

cinta kamu!!!!

cium3~

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

salam kembali zara ;)

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

terima kasih Nuar..=)

Ritz @ Richeal Phil said...

welcome back to campus.. ah tima kasih jugak sebab buat bisnes button ngan kitaorg... haha... Tahniah, anda mendapat ANUGERAH AGEN TERBAIK BUTTON SAVE GAZA...hehe

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Ritz @ Richeal Phil :

hahaha~

thanks..

eceh2~

dapat anugerah tu dapat duit tak?

hahaha~

mira amair said...

aku cinta kamu...

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

mira amair:

ahhh..

aku juga~