Saturday, March 28, 2009

Aku Meninggalkan Dunia Ini Untuk Menuju Ke...




Salam Pagi Sahabat-sahabat Sekalian.
Bagaimana dengan kehidupan kalian hari ini?
Jangan cuba menikam aku tatkala aku mandi, nanti aku bertindak.

Hari ini aku keluar bercanda bersama A, R, V dan S.
Kami mahu menonton cerita ini.
Hidup yang penuh kesedihan harus ditinggalkan.

http://3.bp.blogspot.com/_2VfVkjQeiYE/SbeHzTioQwI/AAAAAAAABlU/FbEJQLzgrZI/s400/talentime+poster.jpg

Ya, aku mahu menonton cerita ini.
Maka, aku mempengaruhi mereka menonton bersama aku hari ini.



Aku sayang kamu semua.
Terima kasih kerana sentiasa menyokong aku.
Sebarkan cinta kamu!

22 comments:

eliza said...

helo

eliza said...

hehehehe aku first!

eliza said...

suda x mo sedih2 lagi....


gembira hari ni dan seterusnya ok syg..:)

eliza said...

eh dan 1 lagi...selamat menonton..:)

sharamli said...

mari sebarkan bersama2
hu3

A a D i I ? said...

best ka?

ikut weh!!

Adry said...

wa... ok.. balik nanti review cerita ni ek... bagitau best kerr tak...

nampak iklan cam tak best jer.. hehehe

Adry @ http://www.adrysabry.com

Mr.shari said...

ak dh tengok citer ni.best gak la.ehehe.slmt menonton:]

Ritz @ Richeal Phil said...

huh... wah skodeng mandi pun tak boleh rupanya, kalau tak dibunuh terus huhu....huh kejam hehe
...ah nak tanay pendapat seior ah...aku dapat PSM penyelia Tn Haji Muslim ni...ok tak??

farah liyana said...

selamat menonton, zara.

:)

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

eliza :

yeah!

kamu 1st!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

eliza :

hahaha..thanks laling!

citer ni best!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

sharamli:

best woo!

sgt syiok!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

A a D i I ? :

best woo..

moh tengok!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Adry :

owh..

best...iklan pun best tau....

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Mr.shari :

yup!

terima kasih!

best woo!!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Ritz @ Richeal Phil :

mana boleh~
ceh2..
nanti aku roger kau Ritz..

^_^

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

farah liyana:

thanks laling!

Monkey D Luffy said...

sapa intip ko mandi?

GeNeRaSi MaLaYSia said...

g tgk cite xajak pong...:(

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Monkey D Luffy :

tu peribahasa kapten...

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

GeNeRaSi MaLaYSia :

alahai dear...

mau tengok ke?