Wednesday, March 04, 2009

Cintamu Lewat Sebulan Sayang


Kekasih gelapku yang merupakan kekasih gadis lain menghantar kiriman buat aku.
Jauh dia kirimkan barang itu buat aku.
Menanti aku penuh debaran.
Seperti dulu.

Kiriman yang dihantar mengambil masa lebih sebulan.
Aduhai cinta hatiku, lama sungguh kasihmu sampai kepadaku.
Aku menagih cintamu.

Aku memang penagih.
Kamu tahu aku penagih.
Orang tahu aku penagih cinta-kasih-ciuman.
Ya, kamu selalu memberikan aku ketiga-tiganya secara maya.

Sayang...
Kamu yang ku tagih akhirnya tiba.
Selepas ini aku akan merasai setiap inci dirimu.
Setiap nafas dan aromamu akan ku hidu.
Akan ku rasai setiap titisan dirimu.

Sayang...
Benarkan aku menyentuh cintamu.

::Faint::



Oh...benarkan aku membuka dirimu sayang.
Aku akan buka dirimu satu persatu...



::Aku ketagihan kamu::

**Kopi Tenom hanya terdapat di Sabah.

**Terima kasih cinta hatiku merangkah kekasih gadis lain.

**Untuk maklumat lanjut, sila tekan sini.

29 comments:

nAd.dOt said...

huwaa..
lamenye kekasehmu tibe..
berat sgtkah? jauh sgtkah? mahal sgtkah?
marilah kongsi bsamake kekasehmu itu~
=p

nAd.dOt said...

*bsameku..huu error dsitu

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

nAd.dOt :

hehehe...

jauh Nad...

dikirim dari Sabah...

alahai..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

nAd.dOt :

hehehe..

kongsi bersama?

alahai..

hahaha..

Ixora said...

kekasihmu lambat tiba...terkandas di pelabuhan yg jauh terasing...

(sungguh akak tak reti bermadah...)

KhairiL's said...

best dpt stock utk sebulan...

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Ixora :

hehehe..

terkandas menunggu penerbangan barangkali kak...

aduhai...T_T

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

KhairiL's:

mana nya stok sebulan...

berapa kali minum..habis tu...

messyremo said...

sedap ke kopi tu zara?

mula2 tgk pek die igtkan cadbury hot
cokelet..haha

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

messyremo :

entahlah..
kata orang sedap gila..

aku mahu try...
jap lagi aku buat..=)

♡ Eibu June's ♡ said...

salam zara...
mmg kamu seorang insan yang puitis,..
kata2 mengandungi maksud yang tersirat...
hanya kamu dan seangkatannya yang memahami setiap bait yang tercatat...

jadi jgn kerna kata2 yang kurang enak, kamu trus mau menutupi blog ini...kwang3,...

mana sesuai kumen ni di n3 nih..kan!!
pe2 pon x kira ah, nk tulis gak kat sini...truskan berkarya...
bahasa melambangkan jiwa bangsa (bleh gitu???)..~_~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

♡ Eibu June's ♡ :

Terima kasih bangat ibu..

ahh...

kata2 yang kamu coretkan buat aku gembira, buat aku bahagia...

apakah kerana mereka aku mahu mengalah?
tidak..

aku bermain dengan kata..
kerana kata itu senjata..=)

Naz said...

bekalan dah sampai. aku sleeping partner mu.. jng wat2 luper ha.. mai secawan (mcm iklan radix)

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Naz:

hehehe...

sleeping partner hapanya..

lu dah jual stock bagus kat PATI, yang ni pun lu nak amik ke...

mana bleh beb...

sedap ahh gua tarik nih~~

Naz said...

ish.. lu yg mungkir janji.. gua siap buat tahlil tu kat masjid sambil2 tunggu lu dtg..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

naz:

mana ada..

lu tunggu tempat lain tu..

lagipun sini hujan tadi..gua pasti..

hahaha...

Naz..tenom ni best giler ahh!!

Naz said...

sila2... layan sampai subuh...

apisz said...

weh..aku nak jugak la..bak sini sket..lallalallalal

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Naz:

pergh...

mau 2 hari aku tak tido nih...

=)

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

apisz:

hehehe...

mana bleh bro...

sayang ahh~

Naz said...

ok.. gua stop dulu. ada urusan seri paduka baginda yg perlu dilaksanakan.. chow!!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Naz:

ok bro...

kalau lu berlakon gerak khas..roger gua..

hahaha~

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

segarlah mata cik zara minom kopi sabah tuh :D

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

owh..sangat segar cik nuar yang chumel...

rasa bahagia juga..=)

Naz said...

Zara.. gua da lama berlakon drama tu. Gua la s.m :}

eliza said...

kopi tenom peng satu...kasi kaw kaw punya ya..hehehe

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Naz:

ceh!

betul ke>

nak sign!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

eliza :

hehehe...

aku tak mau bagi~

Naz said...

aku la SM :}