Wednesday, March 18, 2009

Hati Dalam Balang





B : Zara, kau nak benda dalam botol tak?

Aku jeling ke surat khabar yang B letak di sisi dia.
Bahagian hiburan.
Aku senyap.
Aku tahu isu apa yang dia nak timbulkan.

Aku : Tak nak lah. Aku tak suka benda dalam botol. Susah nak ambil.
Kalau air tak mengapa juga.

Aku senyum.
B sudah gelak-gelak.

B : Kau pandai ya?

Aku : Apa bendanya?

B : Kau pandai mengelak.

Aku : Sinar penipuan itu terserlah kat muka kau.

B : Kalau camtu, kau mesti taknak benda dalam balang tu kan?
Kau kan tak suka benda dalam botol dan balang...
(sambil jari menunjuk ke satu sudut)

Aku : Mana boleh! Aku suka tu... Manis...

B : Kalau yang dalam botol itu? (Gelak...)

18 comments:

i.am.belle said...

aku suka kacang botak dalam botol. sedap dimakan. lalala...

eh assigment dah siap ke belum ?

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

i.am.belle:

hahaha...

aku nak kacak peas buleh?

hahaha...tengah buat..-_-"

DaNieL HafIz said...

hmm ati dalam botol
macam ade lirik 2 jer
'my heart in slender bottle'

Monkey D Luffy said...

apa ada dalam botol? ngeh3

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

DaNieL HafIz :

owh...ye ke?

tak tau pula..-_-"

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Monkey D Luffy :

err...ada apa ek?

hahaha~

F A R Y N said...

ko nak jadi cam raja azmi eh...
buat pilem 'anu dalam botol'

hahahahaa

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

F A R Y N:

Budak B tu ada hati nak kenakan aku dengan cerita itu lah...

silaplah..aku pandai gak~

hahaha~

Mie said...

gule2 dlm botol... :D

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Mie :

hahaha...

meh2~

farah liyana said...

ada apa dalam botol?

orang2.. said...

guli dlm botol...
kalerful!!!!!!!..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

farah liyana:

cinta untuk kamu barangkali..=)

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

orang2.. :

hahaha...

betul gak tu..=)

AHMADSUFI6177 said...

ada apa dalam botol???

ooo... gula2 nak pula ek?? hehe

en_me said...

macam nyanyi kanak2: 'apa ada dalam baju' ghitewww..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

AHMADSUFI6177 :

hahaha..

aku memilih ok..

lalala~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

en_me :

hahaha...

tak pernah nyanyi pun~