Sunday, March 01, 2009

Sentuhlah Aku


Aku menunggu ketibaan seorang rakan.
Kami berjanji untuk berjumpa - berbual sebagai teman lama.
Di samping bertukar pandangan mengenai isu semasa.
Dia gilakan politik.
Mungkin aku akan mengundi untuk dia suatu hari nanti.

Dia sampai.
Kami menuju ke destinasi.
Berbual ceria.

Dia : Zara, aku nak sentuh dia lah.
Aku : Nak buat apa kau sentuh dia? Bukan kau perlukan pun.
Dia : Dah dia kata sentuhlah dia.
Aku : Kau tak perlukan dia.
Dia : Mungkin sentuhan aku akan jadi sesuatu yang bermakna buat dia.
Aku : Silakan kalau kau rasa kau mahu.
Dia : Aku sentuh sedikit sahaja.

**Mesin Penambah Nilai**
Sila sentuh di skrin untuk teruskan.
Terima kasih.

20 comments:

kEy said...

hahahah~! key ske sentuh mesin t0pup je...
lalala~!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

kEy :

sentuhlah Key sayang..sentuh puas2~

hehehe~

Zamz said...

emm..ingatkan cite apa tadi :P

penjenayah.merah.jambu. said...

aku pun suka disentuh!
hahahahaha
sentuhlah aku..









lau nk rase penampar jepun. :P

AHMADSUFI6177 said...

sentuh sana... sentuh sini...lalalalaa

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Zamz :

hehehe...

ingat cerita apa?

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

penjenayah.merah.jambu. :

hehehe...

meh aku sentuh meh...

aku suka jepun...

kau jepun ke?

hahaha~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

AHMADSUFI6177 :

hehehe..

sentuh-sentuh,,=)

eliza said...

marilah kita bersentuh-sentuhan

aku rela

hehehe..:P

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

eliza :

aku juga rela...

mari sayang...

hahaha~

Pali said...

haa...

sentuhlah aku.

mesin penambah bilangan ahli keluarga.

terhad utk perempuan.

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Pali:

sengal...

huhuhu~

nAd.dOt said...

sentuh ke arah kebaikan..
huhuhu~

en_me said...

ammvoiii, nak kena sentuh ghitewwww.. ehehe

mrblind said...

ayat makan dalam akhir2 ni..apahal?

addyaholix said...

saya cuma harap mampu sentuh dan pegang hatinya.

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

nAd.dOt:

hehehe...

sentuh ke arah kebaikan kan?

=)

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

en_me :

hehehe...

sentuhlah mesin itu..=)

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

mrblind :

makan dalam ke bro?

hahaha~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

addyaholix:

ahhh...

saya juga addy~