Sunday, March 22, 2009

Siapakah B Dalam Dunia Aku?




Semua orang tertanya-tanya.
Siapakah B yang sangat kontroversi itu.

Aku tanya B adakah aku boleh terangkan siapa dia.
Dia senyum dan memeluk aku.

"Kalau kamu pulangkan matahari aku kembali Zara,
lebih dari itu kau boleh cakap kepada pencinta-pencinta dunia kau."

Satu ciuman di pipi kanan dan dia bangun meninggalkan aku.

42 comments:

khaLifah feDi [ THE PEIN ] said...

B= baby kot!!!

CikYana(",) said...

B-ur someone special ke?

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

khaLifah feDi [ THE PEIN ] :

B adalah baby?

Wow!

Dia adalah baby orang lain kot?

hahaha~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

CikYana(",) :

B adalah special..
di hati seorang sahabat seperti zara..

dan dia adalah special di hati kekandanya juga..

Angelosanora said...

entah tak taulah mungkin je B .. beloved kot..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Angelosanora:

hahaha..

beloved friend kan kak?

^_^

a.b geldofg said...

akulah tu a.b kan? kan?

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

a.b geldofg :

alamak..
jangan cakap kuat2 lah a.b...
aduyai...

=p

a.b geldofg said...

syyyyyyyyyyyyyyy

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

a.b geldofg :

syyyy..diam2~

diam2~

(dialog sin chan)

farah liyana said...

B itu seorang teman kesayangan kamu.
aku tahu dia pasti seorang wanita.
bukan lelaki.

kalau benar B adalah seorg wanita..
kau betul2 org yang paling bahagia kerna memiliki teman seperti wanita itu..

haha.
itu cuma andaian aku.

:P

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

farah liyana :

aduhai sayang..
benar katamu..
B adalah seorang wanita yang dilahirkan oleh wanita juga...

B adalah insan yang berusaha buat aku tersenyum.
kerana cinta ini..dia ada untuk aku.

i.am.belle said...

B itu sungguh murni kan ;D

mcm aku kah ZARA. lalala...

addyaholix said...

dah cukup kamu sendiri saja yang tahu.

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

i.am.belle:

yeah darling!

mungkinkah B itu Belle?

haha~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

addyaholix :

ahh..kamu memang baik addy!

orang2.. said...

sy pilih B utk bola...

kEy said...

ala ala....nak tau jugak, nak jugak.....

GeNeRaSi MaLaYSia said...

'B' itu adalah huruf selepas 'A' dan sebelum 'C'..hohoho...

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

orang2.. :

sy pula pilih B untuk Beckham!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

kEy :

hahahaha..

mengapa nak tau sgt nih?

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

GeNeRaSi MaLaYSia :

jawapan yg agak mengagumkan..=)

pinkiss said...

adoi.. kamu sungguh puitis. tak dapat ku mengagak siapa B itu.

en_me said...

B = basah kerrr.. hmmm

mira amair said...

B?SIAPA YA?HUHUHU..

AHMADSUFI6177 said...

aduhai.. kalo nak tahu... B tue aku la.....

hahahaha...

AHMADSUFI6177 said...

gurau je... hehe

sharamli said...

b-b0b0..

mrblind said...

b tu bukan singkatan hubby ke..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

pinkiss:

hahaha..

puitis kah aku syg?

aduyai...

aku terharu~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

en_me:

owh..tidak en me..=)

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

mira amair :

err,...dia adalah..err..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

AHMADSUFI6177:

hahaha..

alamak..jgn kau bagitau orang palk Sufi..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

AHMADSUFI6177:

aiceh..kamu gurau je ek?

hahaha~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

sharamli :

er..b adala baby?

hahaha~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

mrblind :

tu kamu dengan binimu je kot bro?

err..aku dengan ex aku dulu pon..hahaha~

orang2.. said...

klu B utk beckham..
mst c utk Cafu..
f plak??

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

orang2..:

F = ferdinand!

hahaha~

C = cristiano ronaldo

eliza said...

kenapa mesti B?
kenapa bukan A?
bukan C?
atau bukan E?
E for eliza...

hehehehe :D

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

eliza :

hahaha..

E adalah kamu!

ehemm..

orang2.. said...

waaaaaaaahhhhhh...
f ferdinand eh??..
g gerad..
h halim othman!!!!!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

orang2.. :

hahaha!

mana bleh halim othman..

tak nak!