Sunday, April 05, 2009

Alahai, Kamu Terlalu Kacak Doktor!


Hidup aku hujung minggu ini agak menggila.
Menggila dengan pelbagai tugasan.
Bersungguh betul aku melaksanakan tugasan yang diamanahkan.
Aduhai.

Tugasan yang aku selesaikan petang tadi setelah 2 hari membunuh neuron-neuron akal aku.
Terima kasih cinta!
Terima kasih semangat.

Setelah siap aku jilidkan,
baru aku sedari, nama mata pelajaran itu salah ditulis!
Aduhai!!

Sang pensyarah terlalu kacak barangkali?
Aduhai doktor.
Aku mempersembahkan yang terbaik di situ, tetapi akhirnya?
Aduhai.



Hidup aku yang serabut seperti ini.
Kehilangan teman baik aku lagi.
Penat aku mencari tetapi dia tidak menjawab panggilan aku.
Merindui dia!

26 comments:

sharamli said...

sapa nama lectrer tu?
ensem ?

F A R Y N said...

1st?

F A R Y N said...

ala...aku no 2...sha ni laju gile komen...ahahahahaha

sila tayangkan muka lelaki kacak itu..aku mau cuci mata...

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

sharamli:

handsome juga...

muda..

bujang.

umurnya 27 tahun..

mari rebut!!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

F A R Y N:

owh, tidak sayang~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

F A R Y N:

hahaha~

kak..kamu pun mau skodeng juga?

hahaha~

F A R Y N said...

wooo..muda...
aku nak anta borang permohonan jadi awek dia...ahhahaa

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

F A R Y N :

hehehehe...

nampaknya kena bersaing dengan aku nih kak~

LOL!

nAd.dOt said...

sile candidkan wajah beliau dlm

kelas..rmai mahu tonton wajahnye..

berebut2 org di ats..

sy kool je..=p

wakakaka

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

nAd.dOt :

ahh..

kamu mengawal diri dgn baik..LOL!


hahaha~

pinkiss said...

err.. cumil tak dia?

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

pinkiss :

chumel...^___^

ciK LyndaWawa igUana said...

untung kamu ada cinta, ada semangat..hua...berikan aku semangat..

penjenayah.merah.jambu. said...

ensem?

pas no phone aku kat dia ok!
*oh,terserlah kegatalanku*
:P

khaLifah feDi said...

emm hpone aq dh kong arr hik3 sms aje bolih ...lallala....:)

Hidup KOKA said...

Zara,
Dia fakulti apa?
Dia duk mana? Taman U? Taman Pulai Utama? Taman Sri Pulai?..... Pegi siasat ler.....

mira amair said...

kacak?tlg rekeman bleh?hahahahaha

mrblind said...

Setelah siap aku jilidkan,
baru aku sedari, nama mata pelajaran itu salah ditulis!


satu perkataan terengganu: nano!

messyremo said...

ish...

apela komen2 kat ats2 ni...

sume nak tgk gmabr,tnye no. tpon...

contohilah aku,rilek jer..

bile nak wat entri pasal lect tu?

hahaha...

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

ciK LyndaWawa igUana:

hehehe...

meh laling~

amik skit~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

penjenayah.merah.jambu. :

aduhai...

aku punya tu laling~

hik hk~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

khaLifah feDi :

hehehe~

kenapa plak bateri ko kong nih KF?

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Hidup KOKA:

ehem..dia fakulti sebelah fakuti daku..

dai duduk dalam...

felo kolej~

hehehe~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

mira amair:

owh..tidak boleh~

hahaha~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

mrblind :

Nano?

apa tu bro?

aduyai..dia org terengganu juga..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

messyremo :

hahahaha~

biasalah tu...

kalau ko excited gak..aku sangsi nanti..

hahaha~