Monday, April 27, 2009

Jangan Mengintai Tatkala Aku Bermesra Dengan Dia...


Siang hari, aku peluk dia.
Aku cium dia.
Aku curahkan kasih sayang buat dia.
Apa aku peduli dengan pandangan mata masyarakat?



Malam,
aku masih peluk dia dengan erat.
Hanya kami di kamar empat persegi ini.
Aku harap jalinan cinta kami lebih utuh.

Kami tidur bersama.
Kadang-kadang dia di sebelah aku.
Kadang-kadang dia di bawah bantal aku.
Kadang-kadang dia di atas muka aku.

Bergantung.

Tempat atau caranya bergantung kepada emosi aku ketika itu.
Kalau aku gembira, mungkin di atas meja.
Kalau aku letih, mungkin di atas katil.

Bergantung dengan cara terakhir kami bersama.
Kalau aku terlampau penat, kadangkala dia hanya di tepi.
Kalau aku terlampau lasak, dia ada di bawah ranjang.
Aduhai.

Maaf sayang.
Hari baru sudah muncul kembali.
Mahu teruskan bermesra dengan aku?



Sayang, kali ini kita berpindah ke atas meja pula ya?
Aku sayang kamu...

41 comments:

khaLifah feDi said...

emm utk 18 ke atas aje........lalala

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

khaLifah feDi :

hahaha~


mungkin~


lalala~

GeNeRaSi MaLaYSia said...

slmt study.. :D

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

GeNeRaSi MaLaYSia :

TQ GM!

yeay!

IxoR@ said...

Nk intai gak...diam-diam je :P

atty's said...

tgh intAI niw

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

IxoR@ :

ahh!

akak sekodeng!


aduyai~

haha~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

atty's:

hahaha~

silakan..

(nyorok)

tasikmerah said...

ingat apa yg bergantung2 tadi... heheheh...

:p

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

tasikmerah :

hahaha..

bergantung..

tergantung~


lalala~

ubey said...

haha. lega aku. seb bek bkn boifren susuan

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

ubey:

bf susuan kan kamu?

hahahaha~

pang!

RMA said...

byk btol ko peluk?? hahaha

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

RMA :

uh~

aku memang suka~

haha~

farah liyana said...

ayat-ayat nie bahaya.

haha.

selamat belajar, sayang!

:)

Aku... Dia... Kamu.. said...

Aku intai skit saje..xder masalah kot!!! ;p

Aku... Dia... Kamu.. said...

Aku intai skit saje..xder masalah kot!!! ;p

Aku... Dia... Kamu.. said...

Aku intai skit saje..xder masalah kot!!! ;p

~Cinta Cukulet~ said...

haha...cik zara memang kreatif

selamat study

jangan sampai tergolek bawah katil lagi ya..kesian si dia hehehee

Naz said...

kalolah x der gambar atas meja tu, compom aku report kat balai perbuatan mu itu...

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

farah liyana :

haahhaha~

bahaya ya sayang?

aduhai~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Aku... Dia... Kamu.. :

oh..askar datang!!!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Aku... Dia... Kamu.. :

dan dia mula ambush kita!!!


yeay!!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Aku... Dia... Kamu.. :

dan..yeah!

dia mengintai kita!!

hahaha~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

~Cinta Cukulet~ :

hahaha~

time kacih cik cukulet~

yeah!

tak mau bagi dia jatuh lagi~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Naz:

alah abang sarjan~

kata sporting~

hahaha~

~ Hariza Akmar ~ said...

makin ditegah intai..makin terasa nak mengintai.. :p

Naz said...

aku sporting time main sport. time x main, aku x sporting... ;p

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

~ Hariza Akmar ~ :

hehehe~

jangan~

ahh!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Naz:

hahaha~

apalah sarjan~
hahaha~

crescent said...

sungguh puitis kamu bermadah!
ah! teruskan bermesra dengan sayang kamu itu!


aiyoo aku tak leh jadik cam ko la..
ko mmg jiwa seni ;)
haha

mud said...

kasih sayang itu titi
kasih sayang pengubat hati

- raihan

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

crescent :

hahaha~

aku masih meneruskan kasih sayang ini~ aduhai~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

mud :

ya betul!!

=)

KhairiL's said...

huhu
selamat berjuang

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

KhairiL's:

time kaceh Kriell jambu!

Monkey D Luffy said...

sungguh ganas kamu ;p

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Monkey D Luffy:

ganas ke?

hahaha~

milimilo said...

wah,berpuitis gitu..hehe :)

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

milimilo:

hahaha~

merangsang otak aku menulis~

vidadarisakura said...

u curang.