Sunday, April 19, 2009

Kamu Kata Nak Tengok Si Kacak Itu, Aku Beri...


Setelah aku menunggu begitu lama,
akhirnya aku jumpa alamat terbaru si kacak itu.

Ya, kekanda Faryn,
aku letakkan dulu alamat ini semoga kamu dapat bersabar ya?
^____^

Sahabat aku sungguh lambat dalam memindahkan data.
Maafkan dia.
Selepas peperiksaan akan aku bogelkan dia,
maaf, maksud aku, aku akan terjah dia dan meminta gambar Si Kacak itu.
Harap bersabar.

Sekarang, tekan sini.

Nota Kimia : Aku sudah hampir gila baca nota.
Maaf.

24 comments:

F A R Y N said...

1st

F A R Y N said...

hahahahaa...aku 1st...
kronik dah virus ko ni...hahahaha

ok...
dah tgk...
aku gelak jap...
nanti dah normal...
aku komen...
hohoohohh

sharamli said...

jgn gila lagikkkkkkk

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

F A R Y N :

1st dan 2nd kamu~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

F A R Y N :

hahahaha~
virus itu penting..
hahahaha~

ok2..
ko gelak dulu..
hua hua hua..

tu gambar sgt skema..
hahahahah~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

sharamli:

jap2...

nak tergila gaks~

ieLah~ said...

err...ni mengexpose crm ke syg?hoih

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

ieLah~ :

hahahhaa..

aku letak link je..

hahahahha~

larik~

nAd.dOt said...

lawa tali leher beliau..belang2..

ekekeke..

kejar..~!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

nAd.dOt :

hahahha...

larik..

lalalalala~

Monkey D Luffy said...

ko suka yg MCM JAMBU yer? ;p

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Monkey D Luffy :

hahaha~

mungkin~

lalalala~

vidadarisakura said...

ah tidak kacak.


kacak harus bermuka ganas..haha

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

vidadarisakura:

hahaha~

dia comel di luar~

hahaha~

vidadarisakura said...

ah tidak kacak.


kacak harus bermuka ganas..haha

vidadarisakura said...

ah tidak kacak.


kacak harus bermuka ganas..haha

vidadarisakura said...

adui..banyak la pulak komen tu..


zara syg tolong delete...hee

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

vidadarisakura :

ganas camne tu?

hahaha~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

hahaha~

ayat penguat kata kamu sungguh banyak~

lalala~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

vidadarisakura :

hahaha~


nda mau~

vidadarisakura said...

ganas macam jayen.



haha

ieLah~ said...

dia tak fotogedik lah zara kan??
kena tengok face to face.sure dup dap dup dap.hahah


err..
buruk la gamba skema beliau ni.chis

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

vidadarisakura :

hahaha~

kamu kutuk dia...

aku sedey~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

ieLah~:

nanti aku tampal gambar tak skema dia nanti~

uhuks~