Tuesday, April 28, 2009

Kekosongan Bukan Satu Halangan


"Aku rasa aku kosong", kata B.

Aku : Aku rasa kosong bukan satu masalah.

B : Kenapa terlalu positif sejak akhir-akhir ini?

Aku : Hidup aku dipenuhi manusia terbaik.

B : Siapa?

Aku : Ramai, antaranya adalah mereka yang membaca ini.
(jari aku menunjuk ke arah Sean - di paparannya adalah blog aku)

::Tambahan Terkini::

Mendapat perkhabaran yang tidak sihat.
Maaf, emosi aku sungguh kacau ketika ini.
Aku tidak mampu tersenyum.
Tabahlah wahai hati...
Positif kembali Zara...

Nota : Air mata mengalir laju.

43 comments:

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

first! lalalalalala

~ Hariza Akmar ~ said...

ada cinta yang tak terungkap..
ada kasih yang tersirat..
ada ciuman yang tak ternilai nikmatnya..
;)

leadleedeea said...

saya termasuk dlm golongan manusia terbaik...thanx zara~! hehe

Precious said...

Always be positive. Yes .. yang nak jadi positif tu ler yang susah tuh.

farah liyana said...

aku juga manusia terbaik?

:P

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

+h.a.z.e.r.i.n+ :

yer kak reen...

anda 1st!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

~ Hariza Akmar ~ :

aduh~


puitis sungguh kamu sayang~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

leadleedeea :

sudah tentu teacher!

^^

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Precious :

ya..itu yg terbaik..

selamat datang dear!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

farah liyana :

sudah tentu sayang~

~Cinta Cukulet~ said...

hikhik..maluu la

hahahah..

saya sokong, kawan2 maya yg tidak dikenali rupa parasnya juga adalah antara kawan yg terbaik :D

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

~Cinta Cukulet~ :

yup!


kalian memang antara yang terbaik yang pernah aku jumpa dalam hidup ini~

sayanghasni @ yus said...

aku nak tumpang jadi baik jugakkkk..
tumpang baca yerrrr!!!!

sharamli said...

amek tisu ni...

sharamli said...

amek tisu ni...

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

sayanghasni @ yus:

silakan dear..

selamat datang ke blog zara!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

sharamli:

terima kasih sayang~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

sharamli:

nak aku pulangkan semula ke?

^^

k.e.r.i. said...

apa rasa air kosong?

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

k.e.r.i. :

tawar.

^__^

JohnJenin said...

Marilah bernyanyi lagu menuju puncak untuk menghiburkan hati..

Percaya pada diri. Dengan harapan dan keyakinan...

khaLifah feDi said...

aq pon teda mood skunk nie....

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

JohnJenin :

aku benci berharap Pakcik~


aku kecewa gila~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

khaLifah feDi :

samalah kita~

huhu~

mrblind said...

sapa B..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

mrblind:

berani kamu tanya lagi?

adoi~

Luth Textile said...

jangan rasa kosong, penuhi ia dengan apa yg kamu rasa best!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Luth Textile:

ada yg aku dah jumpa..

ada yg belum~

Naz said...

apa yg cuba ko sampaikan sayang? aku mengerti hanya separuh sahaja...

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Naz:

sarjan Naz..

aku menulis dengan gembira pada separuh masa pertama...

separuh masa kedua...aku sudah jadi gila..

crescent said...

rilexkan minda, tenangkan hati ;)
pi nengok tv dulu..hahaha

klo ade la..;P

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

crescent :

ada..

tapi aku takde masa~

hahaha~

Naz said...

ooo.. tp nampak mcm sedey.. bkn gila.. adakah berkaitan sesi bermesraan kita mlm tadi??

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Naz:

AKu tiada jawapan untuk itu Sarjan~

hati aku tidak begitu mesra malam ini~

uhuks...


(lari berguling2~

Naz said...

oh.. begitu.. adakah ko perlukan aku mlm ini?

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Naz:

aku sentiasa perlukan kamu sarjan..

hahaha~

asalkan kamu tidak ke balai~

LOL!

Naz said...

aku x ke balai mlm ini.. cuma kadang2 org penyamaran akan dtg memberi maklumat. adakah ko perlukan aku sorang saja?

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Naz:

oho~

hahaha~

kenapa?

perlu beramai2?

berjemaah?

Naz said...

hehehe... kalo mahu berjemaah, jom ke mesjid. aku mahu mandi dulu.. babai sayang...

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Naz:

babai~

milimilo said...

smoge akan kembali tersenyum ye :)

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

milimilo:

yeay!

aku harap juga~

vidadarisakura said...

aku??



hee