Friday, April 24, 2009

Puteri Arnab Dan Kenangan Di Sebalik Merah Jambu...




Kasih sayang yang aku tumpahkan sejak 14 Februari 2007.
Sudah lebih 2 tahun dia di situ.
Masih setia bersama aku, aku hanya tersenyum bila Mak menegur aku.

"Maaf Mak. Along suka pakai sebab selesa."



Puteri Arnab (baca : Princess Bunny) dan aku memang sentiasa bersama setakat ini.
Kenangan yang dia beri pada aku selama ini membuatkan aku menjaga dia sepenuh hati.
Manis, pahit, masam, tawar, kalah masakan tiga rasa.
Aduhai.

Kasut ini telah menemukan aku dengan pelbagai orang.
Kasut ini membuatkan aku mengenal erti cinta.
Kasut ini menjadikan aku menyemai persahabatan.



*Kali pertama aku menyarung Puteri Arnab*

^____^

Aku bahagia mengenal kalian semua.
Sumpah.

32 comments:

Y E R N ain said...

pas ni kumpul tweety bird pula..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Y E R N ain:

hahaha..

aku nak kumpul kamu bleh?

LOL!

messyremo said...

puteri arnab?

bugs bunny tu jantan ke betina ek?

hehe..

sharamli said...

c0mel

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
pink sesUai dengan gadis cOmel.
seperti kamU dear..
hee~

akU juga bahagia mengenali kamU..
tetibe je kn? :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

messyremo :

yang penting..

aku perempuan...LOL!

alasan apa ni?

haha~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

sharamli :

aku ke kasut itu?


hahaha~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

tRuly tO be mYself 'Qa~:

aduhai sayang..

aku juga bahagia mengenali kamu.

kamu sangat2 mewarnai hidup aku~

Anak Pendang Sekeluarga said...

slm....wah..lelaki x sesuai pakai kashut tu....x masuk gsung...

hanjila said...

Aku bahagia membaca blog ini...:)

penjenayah.merah.jambu. said...

comel sgt2 kasut tu zara...
ase mcm nmpk aiskrim coklat ngan stoberi..nyum2!!

pink_butterfly said...

wah3...

sygnya dia kt kasut tu...

farah liyana said...

comelnya kasut tu!

:)

IxoR@ said...

comel betul la kasut adikku....

pheeewwiiiittt souvenior leh ?

:P

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Anak Pendang Sekeluarga:

Tapi zara perempuan..

^__^

sesuai bukan?

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

hanjila:

terima kasih sayang...

mari aku peluk skit~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

penjenayah.merah.jambu.:

hehehe~

amboi..

aiskrim coklat gitew kamu..


lapar aku sayang~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

pink_butterfly:


sayang bangat~

hahaha~

kamu juga pink..

hehe~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

farah liyana:

time kaceh cayang!!

cium2!!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

IxoR@:

akak mahu bagi zara ke?

adoi..

hehehe..kenangan tu kak~

leadleedeea said...

sis, kasut tu mmg sweet sgt~!! akak pon nak beli laaaa satu..heheee

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

leadleedeea:


hahaha~


beli kak~

beli~

Ripsta said...

lawa kasut..
pinjam leh.. :P

Monkey D Luffy said...

memang selesa pun ;p

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Ripsta :

kalau kaki saiz 8..

buleh je~


haha~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Monkey D Luffy:


hehe~


kapten pakai gaks eks?

khaLifah feDi said...

lawa kasutmu!!!!pink tue..!!!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

khaLifah feDi :

hahaha~

ganas tak?


lalala~

KhairiL's said...

jom tuka kasut dgn aku

kalu aku pakai kaler ni pasti

auuwwww

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

KhairiL's ;

SAYANG..

KAMU jAMBU JER..

hehehe~

AmirHaddatsa said...

sis! boleh x ksut kak tu dpdankan dgn ksut sy ni?? bleh la..bleh laa k

http://amirhaddatsa.blogspot.com/2008/06/bundle-aku-beli-kasut-brand-everlast.html

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

AmirHaddatsa:

hahaha~


gatai kamu...


meh3...padan sangat wei~