Wednesday, April 01, 2009

Si Gadis Merah Menghadiri Parti Liar.


Salam sejahtera buat semua teman-teman tercinta.
Masih mahu main parti liar di sini?
Aduhai, aku merindui kalian semua.

Oh ya, malam tadi aku menghadiri satu majlis makan malam anjuran kelab aku.
Bukan kelab malam sayang.
Aku tidak nakal sebegitu.

Ini hanya sebahagian daripada gambar malam tadi.
Jika kamu mahu melihat beberapa gambar lagi, sila tekan dahi kamu.
Tidak, maksud aku, sila tekan sini.

Temanya memang merah dan hitam.
Malam Berjuta Ros?
Begitulah bunyinya, ya, setelah aku terjemah sayang.



Aku bersama anugerah yang aku dapat.
Malangnya, tiada sesi ucapan untuk aku persembahkan.



Gambar yang agak kontroversi malam tadi.
Masih ada yang lain, tapi malangnya, bukan di kamera ini.
Aduhai.

Aku cinta kamu semua.
Mahu terbang ke pergunungan Alps.

32 comments:

Hidup KOKA said...

First!!!! Yes....

Hidup KOKA said...

Tak ajak kita pun............

zAhiDah diHaz 17 said...

tak ajak pun g malam tadi

mrblind said...

lu berlakon ke..hebat.

GeNeRaSi MaLaYSia said...

ish ne aci cmni..g parti xajak pong..:(

farah liyana said...

jauhnya kamu ingin terbang ya?

:P

JohnJenin said...

Tahniah di atas lamaran itu

IxoRa said...

Kamu enjoy sayang ?

:D

sharamli said...

cam kenal je tmpat ni..hu3

penjenayah.merah.jambu. said...

wah..merah mak ngah tuu!

bayangkan,kalau tema kawen aku nanti merah hitam,peh,mesti bes!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Hidup KOKA :

yeah!

tahniah!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Hidup KOKA :

kalau ajak kamu pergi ye?

heheh~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

zAhiDah diHaz 17 :

aduyai...


next time syg...

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

mrblind :

err..gua pg jamuan bro~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

GeNeRaSi MaLaYSia :


hahahhaha...


kamu lambat laling~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

farah liyana :


hahaha..


kalau buleh...

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

JohnJenin :

thanks pakcik...

pang!!

hahaha~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

IxoRa :

enjoy kak~


hahah~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

sharamli :

kalau tak kenal..anda tipu~

haha~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

penjenayah.merah.jambu. :

aku nak kawin serba hitam...

gothic gituw~

GiGGLinG GaL said...

HAIHHH.. kontroversi betul gambar tu.. wakakakaka....

u look so sweet wit d award dahling..

Mr.shari said...

huh!,igtkn parti liar pa je.hehe

honeypingu said...

award apekah? wahh sonok nye dinner! mine pon theme black n red las time, i pakai cheongsam merah! heeEeee

yginsaf.com said...

moga berjaya dengan kuiz organologam ittewww..

mira amair said...

wah..enjoynya cik zara kita ni..weeee!

A a D i I ? said...

uuuuuuuuuuuuuuu..pewittt!! romantik sehh.. =)

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

GiGGLinG GaL :

hehehe~

thanks a lot cayang!!

mau peluk3~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Mr.shari :

hehehehe~

kamu tertipukah laling~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

honeypingu :

ahh!!

bestnya kamu!

mesti vogue gitew!!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

yginsaf.com:

udah buat en me syg~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

mira amair :

hahaha~

menggila aku~

LOL!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

A a D i I ? :

hahahaha~

agaklah kot?

LOL!