Thursday, April 23, 2009

Surat Elektronik Dari Siapa2...Tindakan Aku?


Aku terima surat elektronik dari Siapa2 tadi.

Tiada ulasan dari aku selepas baca surat itu.
Aku sangat kecewa.

Selamat tinggal buat pencinta-pencinta Dunia Sebelah Zara.
Aku bukan rakan yang baik buat kalian semua.


16 comments:

Hidup KOKA said...

Ini yang aku suka nie...... asik nombor satu aje......

kEy said...

erkkkkkkkkkk~
zara wut happen????
ni key xsuke ade 0rg buli zara nih!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Hidup KOKA :

Tahniah!

eleh..dah lama tak dapat nombor 1..

hahahaa~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

kEy :

tak tahan key..

nak nangis sangat2..

sharamli said...

siapa2
m0 kena belasah...

zara....jgn nangeh...jgn..jgn..hik3..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

sharamli :


aku tiada berdaya ketika ini..

maaf.

khaLifah feDi said...

almkwey apslnie?oh camon..just be share wit u frenz ok!!

saper maw kna tembak? kasi taw aq biar aq tembak ok..?

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

khaLifah feDi :

sakit aku kat sini KF...

sakit sangat2.....


sakit....

penjenayah.merah.jambu. said...

nape zara?
harap kau ok..
tahan ajelah eah..mmg sket ati tp tak ada daya nk halang semua ni..
bertahan la ea..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

penjenayah.merah.jambu.:

Takpe sayang...

aku mahu berhenti jadik kanak2..

aku mahu tabah.

tabah seperti kamu!

KhairiL's said...

apsl zara
sapa bt ko sedih
bg tau kt aku

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

KhairiL's:

budak yg menyampah itu~

adoi!

Y E R N ain said...

even u bkn kwn yg baik,
u still blogger yg baik!


;p

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Y E R N ain :

hahaha..

thanks sayang!

~ Hariza Akmar ~ said...

dia sorang je wat zara kecewa..
saya tak wat camtu kan?
heheheh.. :)

p/s:biarkan si luncai dgn labunya..

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

~ Hariza Akmar ~ :

tak sayang..

kamu buat saya tersenyum~