Wednesday, May 13, 2009

Ciuman Dan Pelukan Di Bawah Payung...




Hujan di luar rumah.
Tiada nafsu untuk melakukan kerja.

Aku rindu suasana di atas.
Sejuk dan panas bercampur baur.

18 comments:

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

sungguh comel kasut tue,, heee

khaLifah feDi said...

melankoliklh ko nie zara!!!!

::dazzLaila:: said...

SEJUK DAN PANAS BERCAMPUR BAUR..

DI ATAS..

ERMMMM
TIBE2 AKU TINGAT KATIL NGN BANTAL MUCUK AKU...

RINDU SEHHHH

zamdotcom said...

sini panas sana sejuk..



p/s: lepak dlm air corn je

mrblind said...

dah duduk kat atas tu, jangan lupa orang di bawah...hahaha

Tirana said...

kak tirana suka sejuk..cepat aje terlena..hehehe

Muhammad Nazeef said...

ni mesti tido time ujan ni.

atty's said...

lawa edting gambar tuh

Signorina Syima said...

motif kasut dan payung?? seni dan halus sungguh jiwa kamu...

Monkey D Luffy said...

lepak kat rumah ke?

paiseh said...

kenapa sampai tiga payung??
artistik

en_me said...

ammvoiii.. membasah ghitewww

mira amair said...

kasut dan payung sama2 cmel..mcm dok tgh date..hohohoho..

bijen moretti said...

juga ada harum dan busuk..
=D

addyaholix said...

saya rindu yang suam-suam kuku.

Naz said...

bila nak berpayung lagi?

milimilo said...

hujan la best..sedap je tidur..heeee ;)

vidadarisakura said...

Aku rindu suasana di atas.
Sejuk dan panas bercampur baur.

.................

aku suka yang ini.
haha