Friday, May 01, 2009

Hari Ini Hari Pekerja, Aku Pula Seorang Penganggur...


Selamat Hari Pekerja Buat Kalian Semua.
Sesiapa yang bekerja, kalian bebas melaksanakan aktiviti kalian.

Siapa yang menanam anggur,
sila pastikan hasil itu sudah boleh dituai.
Boleh kita mabuk-mabuk sebentar.



::Kenangan Dari Depan Pintu G06-214::


Jika kamu membaca coretan aku disini,
sila tinggalkan kesan.

20 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

saya juga seorang pengganggur..err mungkin lebih tepat pengerambutan..sebab saya tanam rambutan je tak tanam anggur hahaha

milimilo said...

penganggur di mase cuti n seorang student..huhuhu..

sdp gak lyn anggur ari cuti ni

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

~Cinta Cukulet~:

yeay!!

aku suka rambutan!!

nyum2!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

milimilo :

hehehe~

sedap tu wei!!

KhairiL's said...

aku penganggur yg terhormat

haha

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

KhairiL's :

aku peluk kamu..

mahu?

lalala~

anakmelayu said...

Untuk semua pekerja, selamat bekerja;

"Realiti"

Tidurlah pemuda
Di dalam tren panjang ini
Sementara masih sempat
Sementara belum sampai

Sebaik mata kau buka
Jangan kau harap untuk selesa
Kerana di luar tren ini
Yang ada hanya kerja
Kasut lusuhmu itu tanda
Hidup ini maksudnya pancaroba
yus_anakmelayu (2009 -stesen KTM UKM)

IxoR@ said...

Hari-hari adalah cuti walaupun sedang bekerja.....

Hv a nice weekend.

Naz said...

dinda, kenapa sms kanda tanyakan C chord? adakah dinda sudah bosan dng pekerjaan dinda sekarg dan mahu jadi ahli muzik??

Monkey D Luffy said...

ko belum boleh sambut hari ni ;p

sharamli said...

alahai..mesti sedey kan nk meninggalkn b0lk g06 itu..hu3

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

anakmelayu :

aduh, sungguh puitis~

terima kasih~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

IxoR@ :

terima kasih Kak!

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Naz :

pekerjaan dinda hanyalah pelajar kanda~

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

Monkey D Luffy :

alah~

bagilah chance~

T_T

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

sharamli:

sangat2~

Naz said...

Kanda tahu dan kanda sentiasa doakan kejayaan dinda dlm pelajaran sehingga dinda berjaya menjadi Menteri Pelajaran Malaysia yang baru..

vidadarisakura said...

slepas 4hb aku oficially ditabalkan menjadi penganggur.

mr coklat said...

ni kalo letak kat bundle pun x laku nih..

ciK LyndaWawa igUana said...

aku sangat pelik aa..
kenape..
kawan2 aku sumem pakat tuko cermin mata baru..
aku pun mo tukar jugakle.....
bio aku lagi skema..