Thursday, May 21, 2009

Hidup Aku Macam Kotak


Orang kata hidup macam kotak.

Kalau dalam cerita Forrest Gump,
dia kata,
"Hidup ini macam kotak coklat. Kita tidak akan tahu apa kita akan dapat"



Hidup aku akan jadi macam kotak ini ke?
Hanya empat persegi.

Nota Cinta : Kotak ini dari kekasih gelap aku.


11 comments:

suezensuzanna said...

uhuh...kotak....bersegi2...mcm hidup kiter penuh liku

sharamli said...

ceit..pATUT LA simpan

Muhammad Nazeef said...

mungkin tidak kot..
can always live and think outside the box

Monkey D Luffy said...

hadiah tu :P

k.e.r.i. said...

hidup ko mesti penuh dengar teddy bear.

penjenayah.merah.jambu. said...

hidup aku dah tak berkotak lagi..
dah tadek boundary.lepas dan bebas,smpai aku pun tatao,mana bucu yang boleh aku berselindung...

mira amair said...

cantik kotak..

atty's said...

kty pun keje cam dlm kotak gak..hehehehe..

A a D i I ? said...

muat ke ko nak dok dlm kotak tu? haha!

messyremo said...

comel jugak teddybear pada kotak tu...haha

khucaie said...

hidup aku mcm kotak kaset..
hari2 dgr lagu.. :P