Monday, May 11, 2009

Pembunuhan Secara Bersegi


Aku di P.I.D.
P.I.D. bukan I.P.D.

Pusat Internet Desa di Pejabat Pos.
Internet yang laju secara menggila.

Aku belum berkesempatan ke TM lagi.
Atau ke mana-mana pusat yang menjual jalur lebar.

Keputusan peperiksaan belum keluar secara menyeluruh.
Penat aku dengan situasi sekarang.
Sila bunuh aku secara bersegi.

Aku suka cetak berbentuk hati.
Kamu ada?

Nota Kaki : Penulisan ini aku tulis secara lintas langsung.
Harap maklum. Sesiapa yang memerlukan nombor telefon untuk menghubungi aku,
sila bertanya kepada blogger yang aku panggil sebagai JAMBU ini.
Jambu, aku rindu kamu!

19 comments:

Nadine said...
This comment has been removed by the author.
Nadine said...

miss you dear

sharamli said...

nak n0 f0n...

mrblind said...

bila dapat result penuh.

atty's said...

bila nak dpt result..

GiGGLe GaL said...

oww.. cuti yek dik..patut la sunyi sepi jak..

tasikmerah said...

bunuh secara bersegi...? cis! aku suka yg itu...

:)

khaLifah feDi said...

emm cucuk dihati ko bolih?

IxoR@ said...

cetak bentuk hati....?

ada...kamu mau?

hahahahhaaa....

Monkey D Luffy said...

jambu? khairil?

wah ada skandal ni

~Cinta Cukulet~ said...

hehe..tak pernah dengar lagi pembunuhan secara bersegi..cute jugak kan bentuk hati hehe..


semoga kamu dapat result yang cemerlang..aminn :)

Naz said...

terkedu kanda baca SPR (sistem pesanan ringkas) dinda tu... tq kerana memenjarakan kanda dlm bilik gelap yang penuh dng darah di sana sini... :)

bila nak dpt result?

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

buNo kamU secara besegi?
waaa menarik tU.. hee~
nO fon kamu?
ya bole...

paiseh said...

bulih result tak elok sok2 kalu jgn lu bunuh diri secara kontrak plak.

[Q.e.M.a] said...

Wa~ very da puitis la entry nie..
hehe..so creative..

Media Siber said...

ceit! gempak2 tapi takde pun isi .. wakakakak!

milimilo said...

knape panggil jambu..hoho..mmg jambu pe khairil tuh?

olin said...

ko dah cuti ek? ni mst PID kt sg mati.hehehe~

vidadarisakura said...

gila la..
jambu sungguh.
haha