Monday, June 29, 2009

Aku Sukakan Langit Dan Awan


Aku sukakan langit.
Langit menceritakan apa yang ada dalam diri aku.
Aku sukakan biru, hitam dan putih.
Langit telah melukiskan segalanya buat aku.



Aku nampak kelibat seekor unicorn di langit ketika ini.
Salah mata aku atau aku biarkan khayalan dan imaginasi menguasai diri?
Awan memutih dan aku tersenyum melihatnya.

Langit yang aku tinggalkan di kampus Selatan,
adakah sama dengan langit yang aku lihat petang tadi?
Aku rindu...

Nota : Untuk gambar langit lagi, sila tekan SINI.



Oh ya,
aku letakkan gambar-gambar langit itu di dalam akaun "MukaBuku" aku.
Sila tinjau jika kamu berkenan.
Esok sudah mula bekerja.

36 comments:

en_me said...

me pun sukerr.. langit dan awan ghitewww

ZARA 札拉 said...

en_me :

hehehe~

samalah kita en me..=)

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

i see the unicorn too!

miracle! ;)

ZARA 札拉 said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

samalah kita kan?

its so nice..=)

orang2.. said...

ak nmpak pergerakn angin monsun timur bergerak ke barat daya dgn kelajuan 40batu sjam..

yes!!!!!!!
no 5!!!..

ZARA 札拉 said...

orang2.. :

hahahaha~

tahniah2~

khinhooi said...

i think i see the unicorn too.

ZARA 札拉 said...

khinhooi:

yup~

I think the same as well~

farah said...

yup,

ada nampak cam unicorn.

:)

Naz said...

kanda dpt lihat apa yg dinda lihat... seekor unicorn sedang berlawan dengan seekor naga (barangkali)...

ZARA 札拉 said...

farah :

mata kita serupa ke syg?

aduyai~

ZARA 札拉 said...

Naz :

wah~

lagi tinggi imaginasi kanda..=P

Tirana said...

Zara...

Kak tirana pulak suka tengok langit mendung sebelum hujan..hehehe

ZARA 札拉 said...

Kak Tirana:

hehehe..

kadang-kadang zara pun camtu juga kak~

~zuraiwan~ said...

cantik la langit & awan tu.....amik sdiri ek? mmg kreatif

ZARA 札拉 said...

~zuraiwan~:

yup~

amik sendiri..thanks sudi view blog Zara..=)

mira amair said...

aku suka hujan..
main hujan best..
muahahahaahhaha..

ZARA 札拉 said...

mira amair:

hahaha~

betul tu syg~

i.am.belle said...

cantik.

aku pun nampak unicorn berkeliaran xD

ZARA 札拉 said...

i.am.belle:

hehehe~

thanks sayang..

unikorn yg indah~

Naz said...

cuba tengok betul2 dinda... kelihatan seekor binatang ganas sambil menjelirkan lidahnya sedang berada di bawah unicorn tu... seperti 1 pertarungan yg hebat antara mereka...

atty's said...

cantek gambo langit tuh..tenang je tgk

Aku... Dia... Kamu.. said...

Aku juga nampak unicorn! Serius tak tipu. ;p

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

langit jeh ker?? gambo tanah takde ker??

JohnJenin said...

kenapa awan kat tempat kamu cantek cantek? hanta la ke penang sket.

ZARA 札拉 said...

Naz :

aduyai kanda..
benar sungguh apa yg kanda nyatakan..
alangkah indahnya kanda~

ZARA 札拉 said...

atty's :

betul kan kak?

rasa syiok jer~

ZARA 札拉 said...

Aku... Dia... Kamu.. :

hehehe~

aku tahu kamu tak tipu..=)

ZARA 札拉 said...

Richeal Phil @ Ritz ^-^ :

Tanah lain tahun Ritz syg~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

JohnJenin :

kalau bleh hantar, dgn diri2 aku nih aku dah hantar pakcik~

lalala~

Naz said...

memang indah sekali... sungguh cantik ciptaan Tuhan...

ZARA 札拉 said...

Naz:

betul kanda..

dinda setuju itu~

Naz said...

ada tengok entry pertama dinda? cuba lah ushar2 skrg... hehehe...

ZARA 札拉 said...

Naz:

hahaha~

dinda dah tengok dah kanda..=)

aduhai..komentar pertama di situ..

amboi2~

meo188 said...

cantiknye. xperasan lak

ZARA 札拉 said...

meo188:

hehehe~

cantik kan?