Sunday, June 21, 2009

Boleh Dipakai Ke Sekolah Tak?

Kuih lapis.
Kek lapis.

Kasut aku yang aku beli sebab nak mudah bergerak dan melakukan aktiviti.
Agak-agak boleh ke aku pergi sekolah dengan kasut ini?
Aku bingung memikirkannya.

Oh ya, kasut ini juga intrepetasi aku yang agak menyukai kek lapis di Hari Raya.
Buatkan aku terkenang kek lapis Tok Andak.

18 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

rasa macam nak gigit je kasut tu heheee

Jard The Great said...

hehehe.. comel ar kasut tu.. tak pernah nmpk pon sblm neh

zamdotcom said...

wah wah..
cute kasut ^^ mcm leh dimakan je



p/s: rasanya xleh pakai ke sekolah

leadleedeea said...

nak pkai ke skola..hurm..????

ZARA 札拉 said...

~Cinta Cukulet~:

janganlah makan sayang~
huhuhu~

@Jard:
tak pernah nampak Jard?
maksudnya tak pernah nampak aku pakai ke? hehehe~

@zam:
jangan makan..nanti koyak~
hahaha~

@kak lead:
cam tak buleh je kan kak?
haha~

i.am.belle said...

pakai dg seluar jean sgt menawan tuh. pinjam!!!



xD

ZARA 札拉 said...

@belle sayang~

meh pakai..
kalau saiz kaki sama..=)

Naz said...

cantik dinda... ada sepasang lagi?

IxoR@ said...

Pelik....Tertarik...

Jaga-jaga nanti ada pulak kucing ikut.....

ZARA 札拉 said...

@Naz:

ada lagi kanda..tapi di kedai~

hehehe

@ Kak Ixora:

ahh!!zara tak suka kucing! takut~

Precious said...

Cantik .. boleh pakai. Hiks!

Naz said...

baru cadang nak pakai sekali dng dinda... di kedai mana juai??

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

interpretasi kek lapis katenyer...haha...mcm2 zara nih! :p

ZARA 札拉 said...

@Naz:

kat kedai kasut~
hahaha~

@Nuar:

hahaha..macam kek lapis kan?
LOL!

Naz said...

hmmm... x tau kedai yg mana 1.
tolong belikan....

ZARA 札拉 said...

hahaha~

kanda mau ke?

adoyai...

mau pakai pink kanda?

Signorina Syima said...

cikgu dan kasut tu?? tak nampak professional la syg oi... tapi kalau kamu nak pakai juga... pakai la..

eh nampak macam kueh lapes...

ZARA 札拉 said...

Signorina Syima :

hahaha~

tadi ku pakai..

dengan baju kaler pink~

=P