Monday, June 22, 2009

Selamat Ulang Tahun Isa


ISA...

Selamat Ulang Tahun Ke-15 Buat Adik Aku Yang bakal menduduki
Penilaian Menengah Rendah (PMR)

Buat yang terbaik.

Kaki jangan asyik menggentel bola.
Padang itu tidak akan ke mana.

13 comments:

olin said...

bday boy ye..hehe..sama ngn adek aku. asek main bola, main bola, main bola. PMR dah dekat, wat dunno je dia..hisy~

Angelosanora said...

em dek tak tau lah.. leh kot kan bukan sandal.. kalau sandal tak leh kan........ kolej kak nora dulu leh...

en_me said...

menggentel aper murid murid.. ehehe, salamm cek zara itteww.. hepi besday wat adek kamoo

Tirana said...

Happy birthday to Isa...biar dia main bola banyak2 daripada dia dok melepak..hehehe

ZARA 札拉 said...

Olin:

tu la pasal. parent aku sangat tensen dengan ini budak.

Kak Angel:
erk..boleh kot eks? kena cari baju yg sesuai gitu~

@en_me:
hahaha~
gentel anak murid. LOL!

@Kak Tirana:

adui..betul gak tu~

JohnJenin said...

Biasa la budak laki. Lagi elok dia belajar main bola daripada main perempuan. heheheh

ZARA 札拉 said...

@ Uncle JJ:

hahaha~
betul gaks tu~

~Cinta Cukulet~ said...

Happy birthday Isa,dengar cakap akak tu hehe

atty's said...

selamat hari jadi isa

Hidet said...

Salam.

Isa betoi rupanya..
ingtkn ISA tadi..hehe

ZARA 札拉 said...

@ CC:

kau tolong jerit kat telinga dia.
hahaha~

@Kak Atty:
Thanks kak!

@ Hidet:
hahaha~
nama adikku~

[yAN!e][pUTraJAya] said...

ikhlas dari kak yanie....

selamat hari jadi ISA.....

=)

ZARA 札拉 said...

[yAN!e][pUTraJAya] :

time kaceh kak yanie syg!