Thursday, July 23, 2009

Bawah Laut, Dalam Nanas Temani Aku

Kepala aku pening, fikiran aku bercelaru.
Otak aku tidak mahu bekerja selari dengan kehendak tubuhku.

.Si Kuning Yang Tinggal Di Dalam Nanas.
.Kenny Pemberian Seorang Penulis Blog Yang Aku Hormati.
.Charlene Si Merah Jambu Pemberian Kekasih Gelap.


...dan hanya mereka peneman aku tatkala ini.
Rasa mahu berguling-guling laju ke kampus selatan.
Rindu dunia sana.

Oh, dimana Kimi dan Danny?
Mereka aku simpan di tempat yang istimewa. Rindu pada Papa mereka.


Ada yang bertanya pada aku, siapakah LCH sebenarnya?
LCH itu membawa erti apa?
Pelbagai spekulasi yang dibuat dan aku tertarik dengan kenyataan beberapa penulis blog.
DIK AN : Lelaki Comel Handsome
KYLE XY : Lelaki Cina Handsome
HAZAMI BAHRIN : Lelaki Comel Habis

Aduh, aku ketawa dengan tekaan kalian. Mungkin ia sedikit sebanyak mengambarkan diri LCH itu sendiri, tetapi kenyataannya, LCH adalah singkatan namanya sendiri.

Zara : Perlukah aku pura-pura ke kedai ataupun ke sekolah hari ini?
Si Kosong dan Si Comel sama-sama kurang sihat.
Si Busuk dan Si Tengik sudah tiga hari tidak berhubung. Rindu pada Si Busuk.

53 comments:

messyremo said...

suh si comel dan si kosong mkn ubat ye~~

kalau rindu pada si busuk,

koling2 ler zara~

cik intanurulfateha said...

.heee anda perlu pura-pura ke kedai
.sekian

<< s| tED| >> said...

dak zara : meh alamat kedai tu bg aku.. aku tolong pergikan.. hehehehehehe...
selamat pagi dak zara. dah mandi ke lom? :p

en_me said...

ehehe, salamm cek zara tewww.. rindu tum erk..

k.e.r.i. said...

Lee Chong Han.
adik Lee Chong Wei.

green apple said...

LCH = LESLIE CHEUNG HENSEM

yaya said...

si wangi kat sini x rindu ke zara ?

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

penuh penghayatan akak baca entry zara ni.. hukhuk...

ashie023 said...

who live in the pineapple under the sea???dak zara..dak zara..hahhahaa...

cik intanurulfateha said...

LCH

.lai chi hang
.miyahahahah~

.sep baek bukan LCK
.lai chi kang :P

mEiZ SHA said...

hhehheh
pura2 ke kedai je laa saynag...dari berguling2 cam cacing kepanasan tu..;)

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

nnt ko konvo, kak dtg la.. dh tentu2 kak ada di kampus selatan ni, dik.

eh dik.

mo amik gambo studio utk konvo??
jgn buat dgn UTM ye..lambat..

kak kamu buat studio fotografi di tapak pesta konvokesyen.

lagi murah dari harga UTM..

hehe..kamu promote la kt kwn2 lain.
harga spesel utk kamu!!!!

khaLifah feDi said...

ek? knp xleh guna gugel krom wey ?

LCH=lara cinta hati..emm =)

[yAN!e][pUTraJAya] said...

tak mau letak gambar2 LCH kah di sini

kekekkeek

GiGGLe GaL said...

aku tau nama beliaw dik.. aku rasa baik aku buka rahsia tu..

nama beliaw adalah..

LA CHEKODOK HANGIT!

sekian.

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

cekgi zara mau dating ngan LCH ek? :p kehkehkeh

Tirana said...

sponge bob itu kegilaan anak-anak ku..hhehehehe

farah said...

si pink pemberian dari kekasih gelap?

:P

ZARA 札拉 said...

messyremo:

hahaha~

aku dah psan pada si kosong untuk makan ubat..si kosong tu nakal~

rasa mau dush dush dia~

ZARA 札拉 said...

cik intanurulfateha:

hahaha~

harus ye sayang?

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >> :

hahaha~

mana bleh dak tedi..LCH aku punya~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

en_me :

hahaha~

selamat pagi en me..

terima kasih sudi emel zara..=)

ZARA 札拉 said...

k.e.r.i. :

LCW bukan anak tunggal ke?

hahaha~

ZARA 札拉 said...

green apple:

Kak Di..hehehe~

Leslie tetap di hati Kak Di gitu~

ZARA 札拉 said...

yaya:

rindu juga..

rindu amat~

ZARA 札拉 said...

tRuly tO be mYself 'Qa~ :

ihiks~

terima kasih kak~

^_^

ZARA 札拉 said...

ashie023 :

hahaha~

dan aku tinggal bersama Akanishi~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

cik intanurulfateha :

kalau Lai Chi Kang sudah aku minum2 dia~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

mEiZ SHA :

ihiks~

nanti obvious kak~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

+h.a.z.e.r.i.n+:

hahaha~

tu kira cantas UTM tak kak?

hahaha~

insyaALLAH, kamu jual frame nyer sekali tak kak?

ZARA 札拉 said...

khaLifah feDi :

Chrome sangat sengal KF~

tak payah guna lah~

ZARA 札拉 said...

[yAN!e][pUTraJAya] :

kang kalau letak, ramai yg pukul aku kak~

ZARA 札拉 said...

GiGGLe GaL :

hamboih kak~

kamu menguceng eks?

hahaha~

ZARA 札拉 said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

kalaulah dapat~

hahaha~

^_^

ZARA 札拉 said...

Tirana :

hahaha~

samalah dengan ku kak~


kegemaran kami adik beradik~

ZARA 札拉 said...

farah :

hahaha~

ye sayang~

miss lolly a.k.a luvfareda said...

zara.

tedybear pynk shame cam lolly punyew ~

ZARA 札拉 said...

miss lolly a.k.a luvfareda :

ye ke?

adui~

takpe2~

Gieyana said...

Akak nak yg kuning itu utk Nureen bleh?hehehe

zan-xray said...

setiap entry mu harus dibaca 3X baru ku paham maksudmu. Biol kah aku??

JIMMY ASMARA said...

"DIK AN : Lelaki Comel Handsome
KYLE XY : Lelaki Cina Handsome
HAZAMI BAHRIN : Lelaki Comel Habis"

GUA tau LU lupa letak..

JImmy : Lelaki Kacak Handsome!

betol tak?

xpe2

GUA x marah!!

DIK AN said...

Tapi, betul la kan? Kalau ikut hurufnya la...

ZARA 札拉 said...

Gieyana :

bleh kak~

ihiks~

ZARA 札拉 said...

zan-xray :

oh tidak bro~

kamu bijak~

ZARA 札拉 said...

JIMMY ASMARA:

hahaha~

bolehlah~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

DIK AN :

betul Dik An~

^_^

sharamli said...

lee ching hing...adik lectrer kit0rg..hik3

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

frame xde dik. alaaa...ko amik gambo ngn akak, pastu ko beli frame ngn UTM. fair 1-1 la, kan? kan?

ZARA 札拉 said...

sharamli :

hoit~

ye ke?

kenalkan~

ihiks~

ZARA 札拉 said...

+h.a.z.e.r.i.n+ :

Frame UTM mahal nak mati masalahnya kak~

uhuks~

KhairiL's said...

alangkah aku blh jd mcm mksd LCH tu

haha..
ok stop,wake up from dream

ZARA 札拉 said...

KhairiL's :

hehehe~

leadleedeea said...

who lives in da pineapple under the sea? sambung zara~!!