Sunday, July 19, 2009

Busuk, Kamu Di Mana?


Busuk, di mana kamu?
Busuk, mengapa tiada lagi blog kamu?
Sudah kamu padam?
Bagaimana dengan kerjasama di antara kita?

Busuk, kita sudah bersumpah menjadi sahabat sejati bukan?
Di mana kamu?
Jangan begini Busuk.
Sumpah, aku menunggu kamu sekarang ini.

Busuk, mengapa panggilan telefon dijawab oleh seseorang yang menyamar sebagai rakan kamu?
Mengapakah?
Rupanya dia bapa kamu.
Busuk, kata-katanya membuatkan aku agak tersentap.
Kamu sahabat aku Busuk.
Kamu sahabat aku.

Busuk, kalau kamu membaca coretan ini,
seila kembali jelaskan kepada aku Busuk.
Aku tahu kamu sedang sakit ketika ini atas masalah peribadi.
Tapi, kamu kuat.
Aku percaya kamu kuat.

Kamu tahu Si Tengik tidak akan tinggalkan kamu bukan?
Kerana Legasi kita tetap utuh Busuk!
Legasi Busuk dan Tengik!

Zara : Makin lama aku rasa diri aku bukan aku yang sebenar.
Jiwa kosong.


27 comments:

Naz said...

Busuk?? adakah nama manja atau beliau sememangnya begitu??

messyremo said...

bukan diri sebenar?

ohh tidak..

kamu nak transform jadik ape nih?hehe

ashie023 said...

siapa yang hilang???

IxoR@ said...

Siapa busuk...mungkin sebab dia busuk maka dia menghilangkan diri...

busuk oh busuk...di mana kamu?

Tirana said...

alahai...cantiknya nickname dia..busuk..hehehe

farah said...

kenapa jiwa kau kosong sayang?

ciK LyndaWawa igUana said...

ZARA busuk.....
:)

<< s| tED| >> said...

semoga bucuk kembali... InsyaAllah.. sabau dak zara!!

ZARA 札拉 said...

Naz:

Bukan nama manja kanda...sebab antara kami tiada istilah memanjakan. Ia hanya gelaran sahaja~

ZARA 札拉 said...

messyremo :

aku benci diri aku~

benci sangat2~

ZARA 札拉 said...

ashie023:

kawanku~

huhuhu~

ZARA 札拉 said...

IxoR@ :

uhuk~

ku tak tau kak~

mengapa dia hilang~

ZARA 札拉 said...

Tirana:

hahaha~

sedap kan?

ZARA 札拉 said...

farah:

sebab aku sendirian barangkali~

ZARA 札拉 said...

ciK LyndaWawa igUana:

uhuks~

Zara Tengik~

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >>:

aku harap sangat2 juga~

meo188 said...

cikgu nanako... apakah?

ZARA 札拉 said...

meo188:

cikgu Nanako?

apakah?!

cik intanurulfateha said...

.bukan diriku :P

ZARA 札拉 said...

cik intanurulfateha :

kamu wangi~

ihiks~

sharamli said...

sama la kita..makin nak knl diri mKIN XKNL JDIKNYA..

B0SAN HIDUP MCM NI..

d0wn..

.palisevenfold. said...

palat ahh lu tengik...

hehehehe

member aku daa~

bapak aku takder nak angkat phone aku.

ZARA 札拉 said...

sharamli :

tu lah pasal Sha~

aku juga tensen~

ZARA 札拉 said...

.palisevenfold. :

siot lu Busuk!

nasib lu muncul..kalau tak gua dah buat kenduri arwah!

messyremo said...

jgn benci2 zara...

cukupla dengan menci2 kamu tu~~

ZARA 札拉 said...

messyremo:

hidup aku memang penuh dengan kebenciaan..

sangat2~

KhairiL's said...

hidup terasa kosong
tp kadan2 je....hoho