Tuesday, July 07, 2009

Kalian Dan Dia Pengubat Luka Di Hati Ini


Selepas ini aku harus menunaikan tanggungjawab aku.
Kembali bekerja sebagai seorang guru.
Terima kasih atas sokongan kalian.
Kalian semua insan yang hebat.
Nasihat kalian buat aku lebih kuat hari ini.

Pagi ini aku menonton dia.
Dia yang bisa membuat aku ketawa.
Tersenyum menghilangkan duka nestapa.


Oh ya, aku mahu ke sekolah.
Doakan yang terbaik untuk aku ya?
Sayang kalian semua.

26 comments:

messyremo said...

aku ingatkan hard gay tu pembakar semangat ko..hehe.

pe2 pun gud luck ye~~

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

bismilahhirahmanirahim... :)

paiseh said...

besar2 pun nak gi skolah??
hahahhaaa..!!

sharamli said...

d0akan kamo0 syg...aminnn

meo188 said...

take care... :p

IxoR@ said...

taking care...

:D

GiGGLe GaL said...

sabar dik ye.. kerana cikgu la, murid jadik pandai..

hidayah said...

sayang zara jua
hehe~

take care girl

shin chan mmg best ar

muahxx!

i.am.belle said...

zara,
adalah terbaik kalau kamu tonton kartun Hagemaru, lagi sengal dari si sin chan.


chayok zara lahling ;D

Tirana said...

Semoga tabah menjadi guru...Sesungguhnya guru adalah satu kerja yang mulia iaitu mendidik anak-anak dari tak reti apa menjadi reti bahasa..hehehe

atty's said...

gudluck zara..takecare

[yAN!e][pUTraJAya] said...

sinchan yg sengal...hahhaha

yer2 dik...kami semua mendoakan kamoo.....amin

ZARA 札拉 said...

messyremo :

jgn kasi pecah itu rahsia Omar~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

[Kalimah Basmallah]

=)

ZARA 札拉 said...

paiseh :

eh..kali ni gi sekolah dapat duit beb~

dulu mana dapat..hahaha~

ZARA 札拉 said...

sharamli :

amin~

terima kasih darling~

ZARA 札拉 said...

meo188:

TQ Meo!

ZARA 札拉 said...

IxoR@:

Thanks Kak!

ZARA 札拉 said...

GiGGLe GaL :
ya kak~

akan ku ingat pesan kamu~

ZARA 札拉 said...

hidayah :

syg kamu yaya!

aduh..memang best~

ZARA 札拉 said...

i.am.belle :

thanks belle honey!

nanti aku mau tonton itu kartun~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

Tirana :

hehehe~

benar kata Kak Tirana..=)

Zara harus lebih tabah~

ZARA 札拉 said...

atty's:

thanks Kak Atty!

ZARA 札拉 said...

[yAN!e][pUTraJAya]:

hehehe~

terima kasih kak!!

haha~

sengal kan itu akrtun~

Monkey D Luffy said...

cikgu

kalau ada murid cam shin chan

camana?

ZARA 札拉 said...

Monkey D Luffy:

kalau ada cam dia..
aku akan main guling2 bersama..hehehe~