Monday, July 13, 2009

Ketua Guru Bertugas Minggu Ini


Penyelia Petang (PP)
Cikgu SFZ a.k.a. Zara (SFZ)

PP : Cikgu, minggu depan cikgu bertugas.

SFZ : Saya?

PP : Ya, cikgu ketuanya ya? Ada lagi 2 orang yang bawah cikgu. Cikgu boleh tengok senarai di papan kenyataan nanti.

SFZ : Baik Ustaz.

Aku sudah periksa jadual untuk guru bertugas.
Aku syak yang PP sudah mainkan aku.
Mana ada 2 orang sahaja yang bertugas dengan aku?
Ada 4 orang!

Nanti bila aku jumpa PP hari ini, aku mahu beritahu dia,
"Ustaz, Ustaz sudah silap. Bukan 2 orang yang bertugas bawah saya. Tapi 4 orang. Sebab kedua-dua mereka sedang MENGANDUNG!"

Mulai hari ini, datang sekolah awal.
Tunggu depan pagar hingga pelajar terakhir masuk.
Elakkan dari berlaku kekacauan dalam sekolah.
Pulang lewat disebabkan perlu menunggu pelajar terakhir yang meninggalkan sekolah.

Zara : Mahu ke sekolah. Selamat tinggal semua!
Berazam mahu menunggang motor secara perlahan di hadapan rumah Makcik-Rambutan-Maghrib.

36 comments:

tasikmerah said...

yu selalu merempit ke zara..? hehehe...

:p

k.e.r.i. said...

ni guru ke pengawas kena tunggu kat pagau ni?

cik intanurulfateha said...

.cikguuuuuuuuuuuuuuu
.saya tunggu dpn pokok rmbutan ek! :P

i.am.belle said...

xD haha ada-ada je zara. syg kamu lahling

muaxxxx

GiGGLe GaL said...

menggigil aku bab ko tunggu kat pagar sekolah tu dik..wakakaka.. aku perlu ajar murid2 mu untuk minggu ini ja.. ilmu ghaib di pintu pagar.. wakakakakakakaka...

Yern Ain said...

hahahaha. ala sayang, u jln kaki je lalu rumah macik rambutan.

then baru pecut.

:)

selamat bertugas.

sharamli said...

5 0rg k0t..mn tw yg s0rang tu baby kemb0..hik3...

<< s| tED| >> said...

ekekkekekeke.. datang awal.. balik lambat.. sabar.. sabar.. kem salam mo makcik bawah pokok rambutan.. ekekekke

khinhooi said...

kena tunggu sampai semua murid balik? aduhai.

leadleedeea said...

selamat bertugas ye dik...hehe

ashie023 said...

erm..baik punyerrr azam ...ahhaha..
ooo...kalu bertugas 2 org je, 2 lagi mengandung..memanglah letih..xde syif..(eh, cekgu ader syif ke?)

messyremo said...

zara...

ko ni guard sekolah ke?

kire kunci pintu pagar sekolah pun ko pggla ek?

sebab kne tunggu smpai pelajar terakhir kuar sekolah..hehe

hmmm..sebenarnye ko ni cikgu sekolah ke?

aku musykil..~~~

zamspotte said...

huhu... Inilah tugasnya cikgu sekooolah... Jadik Ckgu bertugas, alamatnya... hari2 kena balik lambat

♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥ said...

hohooo...tiba2 me teringin lak nk jd cegu...hiks...;p

Luth Textile said...

bawak moto laju sgt.. kalu adik aku dah lama kena ketuk kepala ngn aku.. ahhhaha..

Princess Liyana said...

ihhihi dia buat lawak ek..ahaha;)

ZARA 札拉 said...

tasikmerah :

kak tasik, jgn bocor rahsia kak~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

k.e.r.i.:

guru bertugas~

huhuhu~

ZARA 札拉 said...

cik intanurulfateha :

hahaha~

tak nampak pong tadi~

ZARA 札拉 said...

i.am.belle :

syg kamoo juga belle tercinta!!

ZARA 札拉 said...

GiGGLe GaL:

hahaha~

jangan kak~

kang ku cakar kamu~

lalala~

ZARA 札拉 said...

Yern Ain :

hahaha~

nanti makcik tu ajak makan rambutan plak syg~

aww~

ZARA 札拉 said...

sharamli :

hahaha~

mana ko tau sha?

ko scan perot dorg eks?

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >> :

akan ku bersabar untuk tempoh seminggu nih~

uhuks~

ZARA 札拉 said...

khinhooi :

ya lor~

style sekolah itu~

ZARA 札拉 said...

leadleedeea:

terima kasih Kak chumel!

ZARA 札拉 said...

ashie023 :

huhu~

mana ada syif?

huhuhu~

ZARA 札拉 said...

messyremo :

aku cikgu sekolah lah Omar!!

ZARA 札拉 said...

zamspotte:

hahaha~

amat betool!

penat woot!

ZARA 札拉 said...

♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥:

meh syg!

jom2~

ZARA 札拉 said...

Luth Textile :

seb baek aku bukan adikmu~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

Princess Liyana :

hahaha~

saja2 syg~

Monkey D Luffy said...

mcm pengawas ler plak ko

ciK LyndaWawa igUana said...

selamat berduty cikgu!jgn marah student kalau student lewat....cam tak biase...:)

ZARA 札拉 said...

Monkey D Luffy :

aku bertugas bersama pengawas..

cuma tak pakai uniform je~

ZARA 札拉 said...

ciK LyndaWawa igUana :

hahaha~

memang tak biasa kak~

ku dtg awal~