Saturday, July 18, 2009

Mahu Meniru Gaya Rambut Jejaka Panas!


Baca tajuk rasa mahu melempang tuan punya blog dengan laju bukan?
Kadang kala aku fikir aku perlu lari dari kebiasaan.
Hidup ini janganlah terlalu serius.
Serius biarlah bertempat.
Itu yang aku fikirkan.

Baiklah.
Walaupun aku tidak menonton Anugerah Menjerit (baca : Shout Awards) malam tadi disebabkan kurang sihat, adik aku dengan semangat setia seorang adik kepada kakaknya,
berlari ke bilik aku.

"Along! Faizal Tahir menang anugerah dalam TV"

"Anugerah apa?"

"Anugerah Jejaka Panas (baca : Hot Guy Award)"

Oh sayang!
Kamu menang!
Tak sia-sia aku mengundi untuk kamu hari itu.
Walaupun hanya sekali disebabkan aku melayari laman sesawang itu,
tanpa yang satu, mungkin tiada kemenangan bukan?
(Perasan sedikit)

...dan Anugerah Planet Muzik akan berlangsung di Indonesia.
Aku cuma harap Faizal Tahir yang akan ke sana terselamat dari sebarang kejadian.
Walaupun aku tidak meminati sangat dunia hiburan,
tapi dia membuka sedikit mata aku untuk mendengar muzik Malaysia.

http://cutecarry.files.wordpress.com/2009/03/faizal2.jpg

Gambar Kredit Di SINI

Dan secara jujurnya, aku selalu menjadikan gaya rambut dia dan bekas suamiku, DB
sebagai satu gaya rambut di rumah.
Sekarang ini aku masih memikirkan, perlukah aku mempunyai gaya rambut seperti dia sekarang? Gaya rambutnya yang dulu masih menjadi pilihan hati.
^_^

Apa pun, tahniah kepada Faizal Tahir!
Kamu memang batu (sila baca : Rock)!
Nasib baik kamu sudah bayar itu PTPTN, kalau tak, masih terkandas kamu.

Zara : Maaf, aku kurang sihat tatkala ini. Hanya panggilan dan pesanan tertentu sahaja yang aku ambil.
Selamat berhujung minggu buat kalian semua!

28 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

tak pasal2 jd isu ptptn punyer hal...mujur si abe pejal kamu dah bayor :p

sharamli said...

laen kali ad duit trus baya..hu3

atty's said...

wah abg pejal menang ye..

camne le leh lupas pasal award nie..huhuhuhh.apa ku buat ye malam tadi ..

<< s| tED| >> said...

dak zara : adalive ke? x tgk pula !!

moga2 mereka ke Indonesia selamat sampai dan selaamt pulangnya ya buK!

GiGGLe GaL said...

dik..aku harap beliaw tu menang la hendaknya.. berbaloi berbaloi ler membayor duit ptptn tuh...

Abang Long said...

Semua gaya panas. Nasib baik kita menonton tidak panas sama. Hehehe

ashie023 said...

kekekke..aku ader gak tgk Shout Awards smalam..rambut ala2 korea tuh memang hot ah, dolu dier rambut pnjg aku tak ske..skrg ni cam ader ske skit ah..muehehe

messyremo said...

haha...

kelakorla kamu kalau wat rambut cm dulu zara~~

watla ramnbut cam skang..barula same2 HOT~~hehe

baru sepadan~~

Tirana said...

Takkan Zara nak ikut fesyen rambut Faizal kot..hehehe..Tapi sapa nampak sbb Zara bertudung.. Apapun, semoga Zara cepat sembuh dari sakit.

ZARA 札拉 said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

hehehe~

mujur dia bayo..kalau tak, ku wat kutipan dana untuk dia~

ZARA 札拉 said...

sharamli :


huhuhu...


dia lupa gamaknya~

ZARA 札拉 said...

atty's :

yuppi~

dia menang malam tadi~

ihiks~

apa kamu buat kak? sakit cam haku juga ke?

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >>:

ado deh~

ihiks~

semuga dia menang~

^_^

ZARA 札拉 said...

GiGGLe GaL :

kalau tak menang pon, harus dia bayar PTPTN tu kan kak?

ihiks~

ZARA 札拉 said...

Abang Long:

benar katamu Abg Long~

^_^

ZARA 札拉 said...

ashie023:

hehehe~

betul!

rambut skang amat chumel~

ZARA 札拉 said...

messyremo:

hahah~


aku pon hot maa~

ZARA 札拉 said...

Tirana :

haha~

Tiru senyap2 Kak~

kih kih~


terima kasih atas doamu kak!

i.am.belle said...

FT rambut pendek tk best. rambut panjang ok baru ler BATU!

xD

ZARA 札拉 said...

i.am.belle:

hahaha~

benar katamu Belle!

Yern Ain said...

HAI MADU!

abg pejal memg hot!!! omg!! rs cm nk pengsan pejal mng smlm!

(tgk ulangan kt 8tv)

heee.

ZARA 札拉 said...

Yern Ain :

hahahaha~

abg pejal sgt kacak!!

woot!!!

KhairiL's said...

FT dpt anugerah

ohh no

ZARA 札拉 said...

KhairiL's :

hahaha~

dia layak~

Monkey D Luffy said...

rambut belah tepi... nerd nyer dia

ZARA 札拉 said...

Monkey D Luffy :

hahaha~

nerd ke?

handsome lah~

messyremo said...

kamu hot?

kenape aku tak tau~~:P

sudah la curang~~

cet~~

ZARA 札拉 said...

messyremo:

takpe..

kecurangan itu penting...

hahaha~