Friday, July 24, 2009

Rasa Mahu Bertukar Sebentar, Kamu Mahu Juga?


Semalam juga, ada dua perkara menarik yang terjadi dalam hari aku.
Pagi, Abang Posmen datang menghantar surat temuduga.
Petang, dia muncul lagi dengan satu bungkusan.

Senyum sinis terukir di muka dia dan gelak kecil mengiringi senyum manisnya.

"Dik, apa pakai tudung tapi pakai seluar pendek?"

Ayat sangat keji!

"Abaikan sahaja bang, mari saya tandatangan cepat-cepat"



2 kotak kecil melompat keluar.
Menayangkan diri buat tatapan aku yang teruja.



**Bumblebee - Si Kuning Yang aku suka**




**Megatron - Si Hijau**



**Oh, inilah tulisan si penulis blog yang baik hati itu.**

Sangat kemas tulisan anda buat seorang yang bernama lelaki.
Ayat aku ini bakal membuatkan berjuta lelaki di luar sana mengamuk barangkali.
Tetapi seperti yang aku nyatakan pada kamu semalam wahai si pengirim,
kamu lelaki kedua yang mempunyai tulisan yang mudah untuk aku baca.

Yang pertama?
Kekasih gelap aku yang cerah.
^_^



**Ketika aku makan malam**

Hanya Si Botol Biru itu menjadi sajian aku.
Eh, kan aku pencinta sawah yang setia?

Oh, hati sudah menjadi tenang semula.
Nasib baik ada benda yang dapat mengalihkan perhatian aku kan?
Terima kasih buat si penulis blog itu!

Zara : Untuk budak yang penuh dengan EMOSI dan MEMPUNYAI BILIK YANG TIDAK KEMAS, terima kasih daun keladi atas pemberian kamu ini. Lain kali, sila kirimkan makanan kegemaran aku pula ya?
Jangan berani lagi menyiarkan tulisan yang mempunyai gambar SUSHI jika kamu tidak dapat mengirimkannya buat aku. ^_^

50 comments:

hidayah said...

nak juga zara!!

amboi, x sgt zara ni rock yeh...

^_* muah !

miss intanurulfateha said...

.pakai tudung tp pkai suar pndek
.hakhak :P

.i love dat bumble beeeeeeeeeee
.mau jugak!!!!!!

.mmg x makan nasik lgsung ke?
.abes mkn ape? roti? mee?
.x lapa?
.huu bagusnyeeeee :)

Aku... Dia... Kamu.. said...

Aku juga mau hadiah! Tiada siapa2 mau kirimin sama gua seh???

IxoR@ said...

ganasnya kamu....

mau jadi transformers....

yeahhhh......

~ Hariza ~ said...

hehe..
dgn gelagatmu, kamu cipta senyuman di mukaku, sayang.. :D

cukupkah dgn si botol biru?
perut tak buat 'konsert'?

onggila said...

peminat transformers rupanya budak ni...

mEiZ SHA said...

hehehehhe
bestnyer dpt pesent..:)

nak gakkk
;p

sharamli said...

pasal pakcik 0mar kasi kat kamo0 je?

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

wah wah wah...wewitttt...cekgi garang dpt adiah... ;D

farah said...

mana hadiah utk aku?

haha.

:D

tasikmerah said...

bg la satu kat aku zara....



.

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

hee~ sibuk je pak posmen tu eak..
lor adik akak ni minta toys rupenyee.. cute sungguh!

<< s| tED| >> said...

kepada budak yang penuh emosi.. sila bg saya juga.. saya sangat jeles!!

ashie023 said...

wah...bumble bee..kalu dpt sebijik, syok nye(cam aku penah tulis lah ayat ni,tp dimana ye??ooo..skyline)

bumble bee leh tuko jadik sushi???

Jard The Great said...

waa.. dari skandal kamu ye?? beshnya!!!

GiGGLe GaL said...

ok, SAH! dari hasil siasatan, LCH telah dilupakan.. kerana sudah ada kekasih gelap yg cerah menghantarkan tempomers..

aku marah ni.. aku marah.. bukan sebab skandal kamu..

aku marah sebab si budak menyepah bilik tu tak send kat aku pon.. ape hal nye pulak...

kita harus berlaku adil dengan kawan2.. tak baik tau. nanti kucing marah!

DIK AN said...

Toys yang ala2 lucah sket xde?

penjenayah merah jambu. said...

hahaha,mesti rasa panas je muka dengan ayat keji abang posmen itu..(ops,terbayang)

cop-cop,kuantan?hehe,siapakah itu?nampaknya taktik mengurat manusia sekarang semakin maju,guna tranformers,weewit (gurau tau,no offense,dear!)

si biru tu aku lagi suka kalau berperisa kiwi,yummy!

Tirana said...

huuaaaa..zara dapat hadiah transformer..bestnya..buat koleksi transformer ke?

miss_eliana said...

nak bumble bee!!
waa...beznye dpt hadiah..
jeles2!! huhu~

ZARA 札拉 said...

hidayah :

yaya sayang!

aku memang sangat Rock beb~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

miss intanurulfateha :

hahaha~

rasa mau tampar abg posmen~

hahaha~

yup, tak makan apa2~
hahaha~

ZARA 札拉 said...

Aku... Dia... Kamu.. :

meh aku kirimkan kasih sayang..

mau?

ZARA 札拉 said...

IxoR@ :

hahaha~

ganas memang nama tengah aku kak~

ZARA 札拉 said...

~ Hariza ~:

aduh sayang~

terima kasih..alhamdulillah, tiada konsert di situ~

ZARA 札拉 said...

onggila :

aku suka beb!

hahaha~

ZARA 札拉 said...

mEiZ SHA :

hehehe~

suruh B kamu bagi kak~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

sharamli :

hahaha~

tanya dia~

ZARA 札拉 said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

hahaha~

aduyai bro~

ZARA 札拉 said...

farah :

ngelat kamu dapat jersey~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

tasikmerah :

mana bleh kak~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

tRuly tO be mYself 'Qa~ :


hahaha~

tuan punya badan gilakan transformers kak~

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >> :

hahaha~

tedi, jgn mengamok tedi~

ZARA 札拉 said...

ashie023:

hahaha~

kalau boleh, dah lama aku makan dah~

ZARA 札拉 said...

Jard The Great :

err..skandal?

tak ahh~

ZARA 札拉 said...

GiGGLe GaL:

hahaha~

kak..takde skandal eks?

ZARA 札拉 said...

DIK AN :

ada...

ko nak ke?

ZARA 札拉 said...

penjenayah merah jambu. :

hahaha~
aduyai darling~

cium kamu kang~

ZARA 札拉 said...

Tirana :

boleh je kak~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

miss_eliana :

nak ke?

hehehe~

messyremo said...

aku nak komen tulisan budak tu jer...

~tak cantik langsung~~

first time kot orang letak gambar tulisan tgn aku kt blog~~

aku sendiri pun tak penah letak~~
aku maaluuuuuuu...hehe

Raihanna said...

Zara:
rai pun suke sama si kuning itu..
tomey kan dia...
and kelakar..
hik2...
wah..
kamo diet ke nie..
makan yogurt sahaja...
isk2...
jom la.. makan berat2 ngan rai..
nak x..
ngeh2....
zara2..
part posmen kata kamo cmtu
sangat2 comel la..
hik2..

KhairiL's said...

hoho
teman tapi mesra

meo188 said...

nice pic.. :)

meo188 said...

besh nye toys!

ZARA 札拉 said...

messyremo :

hahaha~
thanks dak Omar!!

ZARA 札拉 said...

Raihanna :

hahaha~

takmo makan berat Rai~

aiceh..kunun daku nih~

ZARA 札拉 said...

KhairiL's :

nanti aku bermesra dgn dia~hahaha~

ZARA 札拉 said...

meo188 :

hahaha~

ta!

ZARA 札拉 said...

meo188 :

sgt best woo~