Wednesday, July 29, 2009

Sekali Sekala Anda Ketawa Dengan Jenaka Lucah


Itu adalah satu daripada soalan yang harus dijawab dalam ujian INSAK semalam.
Jawapannya :

A. Setuju
B. Tidak setuju

Kalau anda semua, apakah yang mungkin anda jawab?
Aku memilih untuk menjadi manusia yang sempurna.

Zara: Kepala pening. Taman bunga kemungkinan menjadi padang bola semula.


42 comments:

sharamli said...

nak panad0l?

zan-xray said...

ujian apa??

cik intanurulfateha said...

.saya pilih A :)

Jard The Great said...

A.. aku mmg akn gelak.. tak kira jenaka yg mcm mana

k.e.r.i. said...

Kursus PTD pun ada soalan ni.
sebijik sama.

♥Hernee Nazir♥ said...

akak pn pnah jwb ni..tp jwb ngn jujur A. hehehehe

khaLifah feDi said...

perlu dijawab?

hee~ sila makan ubat yg syorkan sekian.lalala

Precious said...

Yeap ... A.
Tak salah kot kalau setakat gelak jer. Tok sah lebih2 tambah begitu begini, nanti jadi panjang lak citer ...

Aku... Dia... Kamu.. said...

Hahahaaa..x faham statement akhir!

~ Hariza ~ said...

saya pilih ~A~

p/s: zara..nape nak jd padang bola pulak ni..ssekali bunga akan kelayuan bila smpai masanya..tp pasti ada putik baru yang akan berkembang.. =)

leadleedeea said...

I choose C...semua jawapan diatas...muahahha~!!

mEiZ SHA said...

hehehhe
nak jadi menteri pelajaran pun kena jawap soalan gitu meh sayang?

Gieyana said...

Akak pon pilih A..ikhlas dgn jawapan...mn x bleh gelak plak psl lucu kan...kahhh!

mrblind said...

lucah? gua tak gemar la..hahaha

atiQah adNan said...

setuju.. hee~ dengan ketawe laa hidup kita jadi lengkap kan...tak kisah laa ape pun unsurnyee...

~dARlee zURiS~ said...

tipulah kalu tak ketawa
tp..untuk ujian2 camtu,kdg2 kena tutup mata jugak
:)

<< s| tED| >> said...

perlu ketawa... lucah d i tolak ke tepi.. janji lawak..:P

zan-xray said...

menda weh.. aku tak paham lagi ni grrr grrr

zan-xray said...

ooo baru paham. aku jawab
A=sangat setuju

Raihanna said...

Rai jawab a buleh ke?
hik2...
nape jadi padang bola lak zara?
david beckam datang ke??
auw2...hik2

messyremo said...

A for ayam..

hehe..

siram padang bola cepat2,mne tau leh berbunga lagi~~

ZARA 札拉 said...

sharamli :

ada dos yg lagi kuat sha?

ZARA 札拉 said...

zan-xray:

ujian mau jadik cikgu bro~

ZARA 札拉 said...

cik intanurulfateha :

hehehe~

^_^

ZARA 札拉 said...

Jard The Great:

hoyeah Jard!

ZARA 札拉 said...

k.e.r.i.:

apa yg dia nak tgk gamaknya ek?

ZARA 札拉 said...

♥Hernee Nazir♥ :

hehehe~

aduyai~

ZARA 札拉 said...

khaLifah feDi :

hahaha~

jawab deh~

ZARA 札拉 said...

Precious :

hehehe~

betul tu kak!

ZARA 札拉 said...

Aku... Dia... Kamu.. :

hahaha~

kenapa ya?

ZARA 札拉 said...

~ Hariza ~ :

hehhe~

padang bola lebih bahagia agaknya~

ZARA 札拉 said...

leadleedeea :

nakal ye cikgu?

hahaha~

ZARA 札拉 said...

mEiZ SHA :

hehehe~

kena kak~

ihiks~

ZARA 札拉 said...

Gieyana :

hahaha~

betul tu kak!

ZARA 札拉 said...

mrblind :

sumpah gua tak percaya bro~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

atiQah adNan :

hahaha~

benar kak!

^)^

ZARA 札拉 said...

~dARlee zURiS~ :

hahaha~

zara pon camtu kak~

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >> :

hahaha~

aku dah agak~

ZARA 札拉 said...

zan-xray :

relax bro~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

zan-xray :

seb baek kamu dah faham plak~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

Raihanna :

hahaha~

A babe!

beckham datang rumah, ajak jadik bini no.2~

ZARA 札拉 said...

messyremo :

padang bola mana boleh siram~

nanti lecak~