Sunday, July 26, 2009

Si Comel Menerima Lamaran Si Kosong


Semalam Si Comel berbual dengan Si Kosong.
Rasa bahagia menerjah di hati dia - dia tersenyum sendirian di dalam gelap.
Hati dibuai rasa gembira.
Senyum.

Dalam fikiran Si Comel terlintas sesuatu.
Dia meluahkan apa yang dia rasa - Si Kosong menangis!
Si Comel rasa sangat terharu dengan tangisan Si Kosong.
Si Comel memberikan pengakuannya kepada Si Kosong.

Si Kosong kata dia hanya mahu Si Comel setia.
Itu sahaja pinta dia - kerana dia tahu hidup Si Comel dibayangi ramai lelaki.

Zara : Aku akan berikan maklumat tentang kenduri nanti.
Sila tunggu buat semua yang tidak mengenali apa itu nasi jagung atau pencuk!


34 comments:

Tirana said...

hehehe...macam nama kucing pulak...tapi si kosong tu first time dengar..

sharamli said...

0k...sy tgh tggu ap itu pencuk..

BabySiiaOzz said...

kak.. saya tak faham x.x"

meo188 said...

ntah... ingtkan kucing... mcm orang jer.... apakah?

<< s| tED| >> said...

saya sudah tahu apa itu pecuk! Saya rindu pecuk! Nyum nyum nyum!

zamspotte said...

hari bahagia menjelma jua... tahniah buat kamoo...

Lepas ni, kenalah si comel tutup sebelah mata bila tgk org len...

zino said...

siri drama dah bermula hehe

Raihanna said...

zara..
actually pe zara citerkan nie...
ade kena mengena ngan idup zara right...
tol x...
hik2..
jangan la malu2 pulak...
:)
zara...
nasi jagung tu cmne..
letak jagung ke...
macam sedap je..
nak rasa..
buleh ke

ciK LyndaWawa igUana said...

zara....
kenduri ape?
kenape?

messyremo said...

ape yang membuat si kosong nangis sayang?

adakah kamu PANG die?

atau

kamu dush2 die?

hehe~~

Jard The Great said...

woits.... maknanya..... zara dah berpakwe ek???

ko curang sama aku ke zara ke?? ehehehe

zAhiDah diHaz 17 said...

wah!!!!.........skrng ni musim bunga2 cinta ka?....lalalallala

~ Hariza ~ said...

dua hari tak bukak blog..fiuhh~ banyaknya cerita tertinggal..

selamat berbahagia si comel & si kosong..!
musim bunga baru saja bermula.. =)

faqhrule said...

hatitaman!

ZARA 札拉 said...

Tirana :

si comel takut kucing kak~

=)

ZARA 札拉 said...

sharamli :

check post terbaru aku Sha~

ZARA 札拉 said...

BabySiiaOzz :

alahai sayang~

ZARA 札拉 said...

meo188 :

hahaha~

ntah~

=)

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >> :

meh jemput makan meh~

ZARA 札拉 said...

zamspotte:

hahaha~

si comel masih mahu menggila bersama lelaki lain dalam hidupnya~

ZARA 札拉 said...

zino:

hahaha~

ye ke Uncle?

ZARA 札拉 said...

Raihanna :

alamak..Rai ni doktor bedah yang terer lah~ hehehe~

ada bubuh jagung Rai!
banyak tau..sangat yummy~

ZARA 札拉 said...

ciK LyndaWawa igUana :

hahaha~

kenduri kawen kak~

apakah?!

dushum!

ZARA 札拉 said...

messyremo :

si kosong tak mahu di Pang lagi..

dia hanya mahu dicium..nakal dia~

hahaha~

kau nak kena pang eks Omar?

ZARA 札拉 said...

Jard The Great :

erk...

aku mana curang dengan kamu Jard~

meh ciom meh~

ZARA 札拉 said...

zAhiDah diHaz 17:

hahaha~

kejadahnya musim cinta?

ZARA 札拉 said...

~ Hariza ~ :

aduh sayang...

doakan yg terbaik buat kami ya?

ZARA 札拉 said...

faqhrule :

hahaha~

apakah?

sabariah.noor said...

pah, i'm hepi for u...nmpknye awk dpt bf dulu sebelum saya...hihi.. sy hepi tgk awk gembira...lupekan MLP ok..i'm sure he's for u dear.. =)

hidayah said...

ishk...confuse !

mEiZ SHA said...

pencuk tu ape sayang?
:)

ZARA 札拉 said...

sabariah.noor :

aduhai Sab...

saya tak dapat janji~

saya akan berusaha~

ZARA 札拉 said...

hidayah :

aduhai syg~

tak mo confuse~

ZARA 札拉 said...

mEiZ SHA :

hehehe~

makanan kak~