Wednesday, July 29, 2009

Si Kosong Dan Si Comel Berselisih Faham


Hari ini Si Comel dan Si Kosong berselisih faham.
Bukan suatu masalah besar.
Hanya sedikit salah pengertian mengenai sesuatu.

Si Comel kata dia manusia dua alam.
Menyukai lelaki dan perempuan dalam satu masa.
Salah ke?

46 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

setakat suka aje tak apa..masih normal..jgn lebih2 sudah le..heheheeee

cik intanurulfateha said...

.suke je kan?

JIMMY ASMARA said...

adakah si kosong itu G?

hahahha..lari sume!

Lifesaver said...

dua alam???

suka biasa2.komen aku sama dgn cinta cokelat tu

atiQah adNan said...

mungkin si kosong tak memahami si comel kott... si comel tu sayangkan semua manusia dalam dunia ni...

si comel kena gunakan pendekatan jiwa ke jiwa la kot.. mungkin berhasil...

^__^

<< s| tED| >> said...

menyukai tu pengertian dia luas.. suka macam kawan normal lagi. suka lebih dr kawan terlebih normal.

sharamli said...

suka yg mcm mn tu?

~ Hariza ~ said...

ungkapan manusia dua alam tu harus di huraikan supaya lebih jelas & difahami si kosong..

si kosong hanya salah sangka.. =)

ayuh yok..kembali senyum..siram biar kembali mewangi berbunga..

olin said...

alaa.. menda kecik je.. ngat kan pe tadi.. hikhik.. dah2 jgn gaduh2. xcomel langsung la gaduh2~

Science Bloggers Association said...

Nice Blog. Congrats.
-Zakir Ali ‘Rajnish’
{ Secretary-TSALIIM & SBAI }
[Editor- Children’s Poem & Adult’s Poem]

GiGGLe GaL said...

bak kata samsudin dlm seniman bujang lapok.."pasal belacan, yg nak memancong-mancong ni kenapa.. buat la cerita ikan mas ke.. kura-kura terbang ke.. tak bley..? "

apekah apekah si kosong dan si comel ni... udah2 la.. takkan la kes mak lampir dua alam pon nak diperbesarkan..sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula sushi yg dah masuk dalam pewot kan..

hishh.. bawak2 ler memujuk.. sila la kirim lebih banyak lagi pepatung..sekian.. opss.. ni aku cadng kepada si kosong..eh..bukan..si comel..eh..lantak la..sesape je la..

pening aku la!

cik ian@aH Lian~ said...

semoga selisih faham itu
dirungkaikan cepat2.kerana, ia
tidak membawa masalah itu ke mana.
masih di ruang lingkup itu juga...

Precious said...

Suker lelaki dan perempuan jugak? suka setakat suke berkawan ... fine! atau suker cam pasang2an ... not fine!

i.am.belle said...

biseksual? haha

Raihanna said...

suka camana tu zara?
as fren atau ade cemburu berbaur disitu?
hik2....
nie majok2 sayang kot.

IxoR@ said...

Jangan majuk lama-lama....

:D

meo188 said...

apakah?

cinta itu buta.. huhuhu



Your IP address 203.82.91.102 has been banned from this shoutbox.

Please try again later.

Pocket said...

there's no wrong in girls liking girls.
but not for boy.

pompuan jalan pegang tangan, tak der orang kisah pun. lelaki try tgk?
kna cop gay trus!!

Related ker?
tak tau:)

messyremo said...

ala..rilekla

aku ngn budak nakal pun selisih faham jugak~~hehe

mira amair said...

2 alam?cam katak plak..muahahahah..jgn mare!

ZARA 札拉 said...

~Cinta Cukulet~:

hahaha~

betul!

ZARA 札拉 said...

cik intanurulfateha:

yup~

agaknya lah~

ZARA 札拉 said...

JIMMY ASMARA :

Si Kosong straight lah~

ZARA 札拉 said...

Lifesaver :

hahaha~

^_^

ZARA 札拉 said...

atiQah adNan :

mungkin juga Sis~

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >>:

abnormal itu indah bukan?

ZARA 札拉 said...

sharamli :

macam2 punya suka sha~

ZARA 札拉 said...

~ Hariza ~ :

aduh syg~

kamu terlalu baik~

ku suka~

ZARA 札拉 said...

olin :

baik syg~

ZARA 札拉 said...

Science Bloggers Association :

err..thanks~

ZARA 札拉 said...

GiGGLe GaL :

kak~

isu sushi jgn bawa masuk kak~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

cik ian@aH Lian~ :

uhuks~

baik sis!

ZARA 札拉 said...

Precious:

hehehe~

benar2~

ZARA 札拉 said...

i.am.belle :

syyhh belle~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

Raihanna :

hahaha~

nak scan hati dia jap~

ZARA 札拉 said...

IxoR@ :

hehhee~

baiks kak!

ZARA 札拉 said...

meo188:

aduhai~

sumpah~

zara takde banned kamu~

ZARA 札拉 said...

Pocket :

hahaha~

agak related disitu~

ZARA 札拉 said...

messyremo:

aiceh~

ko pi pujuk dia~

ZARA 札拉 said...

mira amair:

mau kena cium syg?

sabariah.noor said...

erk, saja crk penyakit lah awk nih..

sabariah.noor said...

erk, saja crk penyakit lah awk nih..

sabariah.noor said...

erk, saja crk penyakit lah awk nih..

sabariah.noor said...

erk, saja crk penyakit lah awk nih..

ZARA 札拉 said...

sabariah.noor :

hahaha~

eh, awak bukan cinta sya ke sab?

ZARA 札拉 said...

sabariah.noor :

huwaa~

kamu marah amat ke? sampai 4 kali tu~