Tuesday, July 28, 2009

Temuduga Bakal Menteri Pelajaran


Aku sedang meghadiri sesi temuduga bermula jam 8 pagi ini.
Sila doakan kejayaan aku ya?
Bakal pulang ke rumah pada petang ini, insyaALLAH.



Ada wajah sebagai seorang guru?
...atau mungkin juga bakal Menteri Pelajaran?



Ini kad cinta yang menunjukkan hati sedang berbunga riang.
Siapa yang kata kumbang hanya seekor?
Jangan jadikan ianya suatu penipuan terlarang dalam hidup aku!

Zara : Aku harap aku tabah dan kuat!

52 comments:

Tirana said...

Mudah-mudahan Zara berjaya dalam temuduga hari ni...Good luck and do your best!

Jard The Great said...

hmmm dari segi imej.. mmg tak leh pakai baju kurung dgn kot.. tak profesional.. ahaha..

kena pakai satu set suit kalo nk nmpk profesional.. neh nmpk cam budak2 lagi.. =p =p

~dARlee zURiS~ said...

semoga success ye!
:)

Hidup KOKA said...

Ko jadi menteri.... aku jadi setiausaha sulit boleh?

♥Hernee Nazir♥ said...

sukses..sukses..hehehehe~

nk kate mcm ckgu mmg ade ciri2..tp zara lbh nmpk cam bdk skolah lg..msti xleh beza mane ckgu mane student..hehehehe..gurau je..

GiGGLe GaL said...

ok, aku dah ucap gudluck di "sana" sekarang ucap di "sini" pulak..

la la la la la...

dari segi gaya.. aku rasa, pasti anak bangsa akan datang lebih maju dan berdaya saing...wakakakak cumil ko dik..

cik intanurulfateha said...

gudluck syg! :)

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

waaa... inilah bakal menteri pendidikan yaa...gud luck zara!!

farah said...

menteri pelajaran lebih sesuai sayang!

:)

ber_uwang said...

selamat berjaya..beanja tau kalau dapat

DaNieL HafIz said...

insyallah kalo rezeki x kemana. tuhan da tetapkan rezeki masing-masing. jadi berusaha dan tawakal banyak-banyak. ingat niat kita juga penting, kalau nawaitu da melencong heheh paham2 je la

messyremo said...

semoga berjaya zara...

dengan niat yang betul,suci,murni cam minyak masak seri murni..:P

insyallah kamu akan capai ape yang kamu impikan zara~~

zamdotcom said...

good luck zara ^^

p/s: dpt kena belanja mkn ni

Gieyana said...

All the best yer..Yakin Boleh!!

<< s| tED| >> said...

good luck dak zara!! Hidup pecukkk!!

k.e.r.i. said...

nak g interview ke tu?
ingatkan nak g merotan.
ok ok.
semoga berjaya.

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

selamat berjaya cekgi zara!!! :D

meo188 said...

semoga berjaya

JIMMY ASMARA said...

LU ada gaya cikgu!

Gaya menteri pelajaran pon xada!

Gaya menteri pembangunan wanita pon boleh gak!

zan-xray said...

jangan tersasul sebut nama Si Kosong ya kawan.
semoga keputusannya nnti mengembirakan kan kau

leadleedeea said...

good luck dear..(although still distracted wit da cursor..) heheheeeee~!!!

zamspotte said...

all the best Zara...

F A R Y N said...

cekgu2 byk yg single lagi weih...
ahahaha

mEiZ SHA said...

gud luck dear..:)

sharamli said...

0k?

ZARA 札拉 said...

Tirana:

thanks kak!

ZARA 札拉 said...

Jard The Great:

tu gambar ku kat UTM lah Jard~

ZARA 札拉 said...

~dARlee zURiS~ :

Thanks sis!

ZARA 札拉 said...

Hidup KOKA:

boleh bro~

buat hubungan sulit juga boleh~

ZARA 札拉 said...

Hernee Nazir♥ :

hehehe~

aduyai..cam bebudak ke kak?

ZARA 札拉 said...

GiGGLe GaL :

pergh!

aku mau happy gila ni kak~

ZARA 札拉 said...

cik intanurulfateha :

thanks honey!

ZARA 札拉 said...

tRuly tO be mYself 'Qa~ :

thanks kak!

ZARA 札拉 said...

farah :

hehhee~

thanks darling!

ZARA 札拉 said...

ber_uwang:

insyaALLAH!

thanks!

ZARA 札拉 said...

DaNieL HafIz :

terima kasih daniel!

^_^

ZARA 札拉 said...

messyremo :

hua~

masak apa plak?

ZARA 札拉 said...

zamdotcom :

Thanks bro!

doakan ya?

ZARA 札拉 said...

Gieyana :

Thanks sis!

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >> :

hoyeah baby!

ZARA 札拉 said...

k.e.r.i. :

nak kena belasah ke keri?

hahaha~

ZARA 札拉 said...

Blog Anuar Kamaruddin™:

TQ Nuar!

Siti sukerr!

ZARA 札拉 said...

meo188:

thanks bro!

ZARA 札拉 said...

JIMMY ASMARA:

pergh!

ni yg gua sayang LU jimmy!

hahaha~

ZARA 札拉 said...

zan-xray:

Thanks Zan!

kalau gua salah sebut~malu beb~

ZARA 札拉 said...

leadleedeea:

hahaha~

zara takkan tukar kak~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

zamspotte:

thanks sir!

ZARA 札拉 said...

F A R Y N:

oh Vin..

sila kirimkan pada aku~

ZARA 札拉 said...

mEiZ SHA :

Thanks sis!

ZARA 札拉 said...

sharamli :

alhamdulillah, great!

Raihanna said...

semoga berjaya zara..
rai doakan zara yerp...
anyway..
kamo nampak sangat smart + educated la ngan pakaian cmtu...
caya la zara!

ZARA 札拉 said...

Raihanna:

aduhai syg~

sgt baik kamu~

thanks honey!