Saturday, August 29, 2009

Adakah Ini Sesuai Buat Penyertaan Khas Itu? Aku Harap Cik J Benarkan...


Kepala pening. Hampir beratus orang yang aku telefon hari ini.
Masih lagi punya waktu untuk membuat panggilan percuma.



*Anak gadis yang gemuk di petang Ulang Tahun*


Adakah nampak semangat Ramadhan pada muka anak gadis ini?
Kelibatnya masih belum dirasai oleh penduduk dunia. Mungkinkah serangan balas terhadap sesuatu yang digelar nasi itu harus diteruskan? Sudah dua hari dia tewas. Tapi melihatkan senyuman pada wajah Abah tercinta, dia mampu menelan segalanya.

Hati berdondang mengalunkan irama indah demi sebuah kasih sayang.

Zara : Ulang Tahun yang tidak begitu menceriakan. Oh ya, penulisan dan gambar di atas aku tujukan buat pertandingan di blog Cik J (Jard). *senyum*


48 comments:

Jard The Great said...

sepa cik J tu?? terasa beb.. wakaka

sharamli said...

knp x ceria?

ber_uwang said...

adakah anak gadis itu tak puasa selepas melihat nasik?

hari jadik ko ke zara.

shima said...

nak menyibok kat komen nie.cik j tuh sape??hahha.

Anike MK said...

Zara makan nasi???

is that true?? ke ni bukan Zara..
ha3!

zino said...

nak buat kenduri ke?

<< s| tED| >> said...

kenapa apakah tidak ceria..

PETAK.! said...

Oh ya.!Selamat hari jadi.:DD

.palisevenfold. said...

aku nak pijak2 jer ko tahu tak.

hari 1st 22 dah cannot go giler babeng.

Monkey D Luffy said...

sedap apa makan nasik banyak2

░♥si lampu neon♥░ said...

you be happy ok zara.

meo188 said...

gadis gemuk?

apakah?

miss lolly said...

si jard trperasan.kah3

eyh2? beratus panggilan? xbernanah ke tlingan n mulut yuu shayang?

kEy said...

zara~

oke, skrg key menyesal waktu bm suke td0 dlm kelas!

mRs.jUkoGYu said...

mane de gemok..oke jer..hakak nie ha gemok...;p

ZARA 札拉 said...

Jard The Great :

hahaha~

kamu lah~

ZARA 札拉 said...

sharamli :

sbb besday tak best semalam~

ZARA 札拉 said...

ber_uwang :

ye encik beruwang~

besday ku~

ZARA 札拉 said...

shima :

hahaha~

cik J tu kat atas sekali~

ZARA 札拉 said...

Anike MK :

terpaksa makan laling~

kamu nih~

sampai ati~

mau nangis~

ZARA 札拉 said...

zino:

err..tak~

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >> :

pasal tak best~

ZARA 札拉 said...

PETAK.! :

thanks syg!

ZARA 札拉 said...

.palisevenfold. :

apa boleh buat~

tapi semua dah setel~

kita kan sevenfold beb?

ZARA 札拉 said...

Monkey D Luffy :

sedap ke?

huhuhu~

ZARA 札拉 said...

░♥si lampu neon♥░ :

i will neo!

thanks syg!

ZARA 札拉 said...

meo188 :

hahaha~

ZARA 札拉 said...

miss lolly :

err..memang merujuk pada dia~

ZARA 札拉 said...

kEy:

napa syg?

ZARA 札拉 said...

mRs.jUkoGYu:

hehehe~

daku bulat lagik~

QeMa said...

Hepy bday cik zara~

ZARA 札拉 said...

QeMa :

Thanks Qema sayang!

hidayah said...

J for ?

ZARA 札拉 said...

hidayah:

J for orang yg pertama sekali komen~

Ms Gee said...

ahahaha.. ok dah dikira..

ZARA 札拉 said...

Ms Gee :

hehehe~

=P

Mr PenyuBiru said...

naper tak ceria plak?

meh aku nyanyi epi besday tuk ko.

epi besday!

nnt aku try ugut jard bagi ko menang contest tu.hehe...

ZARA 札拉 said...

Mr PenyuBiru :

hehehe~

ugut ye?

tolong~

hehehe~

Lifesaver said...

bubur lambuk ke tu?

ZARA 札拉 said...

Lifesaver:

bukan..

kuah mi bandung~

joegrimjow said...

j?
joegrimjow?
eh
ku tak buat contest pun
tak umum lagi!!

kekeke
nak join jugakkk

ZARA 札拉 said...

joegrimjow:

hehehe~

jgn Joe~

jangan~

ihiks~

HEMY said...

wah..dh anta penyertaan..aku nak gak..ekekkeke

ZARA 札拉 said...

HEMY:

hahaha~

hantar2~

UglyPooh said...

slamat ulang tahun :-)

ZARA 札拉 said...

UglyPooh:

Terima kasih syg!

Adry said...

simple nyer... hehehe... aku nak ikut gak contest tu... tapi masih blank!

olin said...

aku xde la gambar ramadhan ni. kalu x, nak masuk jugak.. xpela, ramadhan tahun depan plak bley x cik J? haha~

sarip, kamu comel je. xgemuk pun. ngada2 punya statement.