Thursday, August 06, 2009

Adam - Teman Tidur Aku Yang Berbulu Dan Gebu!


Orang selalu kata manusia kasar seperti aku tidak akan punya perasaan yang halus dan menyayangi sesuatu. Alangkah malangnya, kamu menilai sesuatu hanya dari zahirnya. Lihat di dalam dan berikan pengertian hanya bila kamu tahu siapa aku yang sebenarnya.

...dan malam tadi aku punya mangsa terbaru, dipeluk sekuat mungkin.
Rasa bahagia menyelinap di dalam hati.
Oh, ini memang kegemaran aku!



Memperkenalkan ADAM!

..dan dia bukan yang pertama.
Ramai yang sudah menjadi mangsa.
Lihatlah barisan mereka yang menjadi teman tidur aku selama ini.



Rasa bahagia dikelilingi oleh si gebu dan berbulu ini semua.
Bahagia yang amat sangat!

Dari Kiri Membawa Ke Kanan:
Zahrin Daniel (Danny), Adam (Dari Si Kosong), Kenny, Zahrin Hakimi (Kimi).

Depan : Si Merah Jambu - Charlene.

Zara : Hati melonjak-lonjak ingin pulang ke Kampus Selatan esok!

38 comments:

atiQah adNan said...

comelnye kamu ni zara....
hehehe

<< s| tED| >> said...

nama tak menahan.. buat aku jeles.. macam bersekedudukan lah pulak...

sharamli said...

tah..nma nmpk cm mach02 je kn..hu3

~ Hariza ~ said...

si comel + so kosong =
ADAM
:D

~ Hariza ~ said...

haisyh..silap la syg..
si kosong

ZARA 札拉 said...

atiQah adNan :

hehehe~

akak lagi chumel kak~

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >> :

hahaha~

aku memang bersekedudukan dgn dia~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

sharamli :

hahaha~

memanglah~

ZARA 札拉 said...

~ Hariza ~ :

hehehe~

adui~

segan kak~

~dARlee zURiS~ said...

nanti jeles pulak yg lain2 kalu peluk yg 1 tu je.hehee...

akak pun ada 1 yg paling spesel
sama besar as me!
tp..dulu2 je lah peluk
skrg nie...peluk org yg kasi tu pulak
;P

ZARA 札拉 said...

~ Hariza ~ :

hehhe~

tak mengapa kak~

ZARA 札拉 said...

~dARlee zURiS~:

hehehe~

zara kena tunggu peluang camtu kak~

hahaha~

peluk tukang bagi lama lagi~

hahaha~

DIK AN said...

Semua orang ada perasaan. Ego sahaja yang menghalang.

Gieyana said...

Hiks! nnt ada abang..bendu bulu nie dh x mau taw! kekeke

kasi ar hadiah kt Nureen bila x mau nnt yer..:D

naz said...

hye adam, danny, kenny, kim and the other fellas.ngeee

Pais Chaos said...

tido ngan buaya la baru gempak..

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

tu dia kaum kerabat beruang dia dah kuar! =D

ZARA 札拉 said...

DIK AN:

betul tu Dik An!

kak setuju!

ZARA 札拉 said...

Gieyana :

hahaha~

lambat lagi yg tu kak~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

naz :

Hi Naz!


democracy guy!

ZARA 札拉 said...

Pais Chaos :

buaya betul ke lelaki perangai buaya?

hahaha~

ZARA 札拉 said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

hehehe~

hidup beruang!

Lifesaver said...

cik zara ni addicted dgn beruang...


saya bnyk kat umah..dah expired..zaman suka beruang ni~ hehe

ZARA 札拉 said...

Lifesaver:

hahaha~

kamu udah kawen kak~

hahaha~

zan-xray said...

emmmm beruang tu memang beruntung :p

messyremo said...

aku mau jadi beruang itu zara~~haha

i.am.belle said...

zara!

naper kamu takut kohcing. walhal ianya pun berBULUAN jugak.

hahaha

ZARA 札拉 said...

zan-xray:

hahaha~

betul2~

ZARA 札拉 said...

messyremo :

hahaha~

ko nak ke beb?

ZARA 札拉 said...

i.am.belle :

bulu kuhcing lain~

hahaha~

Wanita Itu said...

wah..

pasti adam paling kamu sayang kan kerana adam diberi oleh si kosong ihiks..

romantiknyer~~ *_*

dek zara, ati2 ya pulang ke kampus selatan, jgn dijangkiti apa2 virus ya heee..

~Cinta Cukulet~ said...

comel-comel nama teman tidur cik zara ni hehehe

ZARA 札拉 said...

Wanita Itu :

hahaha~

benar kak~


hehehe..malu2~

ZARA 札拉 said...

~Cinta Cukulet~ :

terima kasih syg~

cinta kamu!

Monkey D Luffy said...

kesian plak aku rasa kat patung tu

Raihanna said...

comel betul teddy2 kamo..
sedekah la kat rai satu..
nak juga org menemani tidur ku...
isk2

ZARA 札拉 said...

Monkey D Luffy :

hahaha~

mengapakah kapten?

ZARA 札拉 said...

Raihanna :

abg askar yg gagah tu bg kamu lagi best syg~hehehe~

phewiit~ meh2, bila besday?