Sunday, August 09, 2009

Gaji Guru Ganti Lambat - Jadual Hidup Sihat - Bagi Motor Laju


Kita kembali lagi dalam laporan mingguan atau bulanan Dunia Sebelah Zara.
Ini adalah bahagian yang amat disukai memandangkan satu lagi sumber adalah sangat terhad tetapi meyakinkan.

Mari kita tinjau apa yang disukai dan dicari oleh pengunjung yang datang ke rumah bahasa pertama aku pada minggu lalu yang berakhir pada 8 Ogos 2009.

::Minggu Lalu::
(2 hingga 8 Ogos 2009)

Dari pemerhatian dan pengamatan yang disulami air mata akibat ketawa terlalu banyak,
dunia aku telah bertukar menjadi tiga kementerian atau jabatan secara umumnya.
Kementerian Pelajaran - Gaji Guru Ganti Lambat
Kementerian Kesihatan - Jadual Hidup Sihat
Kementerian Pengangkutan - Bagi Motor Laju

Mengenai yang lainnya, tiada pesanan atau ulasan yang mahu aku tinggalkan.
Hanya senyuman kanyur terukir di bibir aku.

::Minggu Sebelumnya::
(26 Julai hingga 1 Ogos)

"Apa alasan untuk tukar jika tak sanggup nak duduk kat satu tempat kerja"

Secara jujurnya, aku kagum dengan kesungguhan dia mencari kata laluan yang begitu panjang itu. Aduhai...

Zara : Kaki masih penat. Mahu mengucapkan selamat ulang tahun buat dua penulis blog,
Cik Rye (09.08.1988) dan Blog ANuar Kamarudin (09.08)
Semoga Allah sentiasa merahmati kalian!

34 comments:

cik intanurulfateha said...

.huu mcm2 hal!
.heee~

.btw gaji guru gnti da dpt lum?
.bese 2-3 minggu lepas abes kontrak :)

Jard The Great said...

hoh... ade org carik telur kat sini.. ahahaha

sharamli said...

kal0 dpt nnt blnja erk..hu3

naz said...

tiub merah? telur dia? tembamnya? ridiculous keywords!zahahahah.ok la tu, at least u dpt byk visitor dr search engine.

♥Hernee Nazir♥ said...

a'a zara gaji guru gnti h dpt lum?guru gnti slalunye mmg lmbt sket..kwn akak dulu mmg pt lmbt..klau gstt 3 buln tnpa gji..pas tu gji on time..

Paan Tanpa Adik said...

Hoh! Panjang betul kata carian dia.














Macam saya kadang-kadang.

Pais Chaos said...

duit ptptn x masuk lagi..inikan gaji cikgu gantian!!

zan-xray said...

mcm mana nak tau apa yg dicari..
perlu diketuk pintu kewangan tu mgkin bergerak tuntutan kau tu adik

<< s| tED| >> said...

brape panjang dia gugel.. apa lasan nak tuko keje.. ekekekekeke

meo188 said...

kementrian pertahanan? : batang kereta kebal ke?

apakah?

JohnJenin said...

apakah maksud sawah lian? boleh kamu explain? pakcik pasti perkataan itu di google oleh orang utara.

en_me said...

fofuler tewww..

ashie023 said...

lama gak x jenguk blog nih...hehehe..

camane nk wat camtu???nk cari keywords tuh?kat google ke??

anaklaut said...

salam..miss zara.

tq singgah anaklaut memberi ulasan..:))

anaklaut said...

salam..miss zara.

tq singgah anaklaut memberi ulasan..:))

messyremo said...

haha~~

ada lagi cari tiub merah ~~

aku sgt kagum dengan manusia gigih tak bertempat tu~~haha

flip said...

sangat gigih itu orang~

ZARA 札拉 said...

cik intanurulfateha :

belum ada pun kak~

uhuks~

ZARA 札拉 said...

Jard The Great :

dia ingat aku kedai runcit ke rumah urut?

ZARA 札拉 said...

sharamli :

hahaha~

baiks!

ZARA 札拉 said...

naz :

hahaha~


tapi amat dan sangat menagrut kan?

ZARA 札拉 said...

♥Hernee Nazir♥ :

takde lagi kak~

T__T

ZARA 札拉 said...

Paan Tanpa Adik :




Paan...







komen kamu memang sangat panjang~






^_^

ZARA 札拉 said...

Pais Chaos :

hahaha~

bukan dr sumber yg sama pon~

ZARA 札拉 said...

zan-xray :

tu lah kanda~

aku bengang sangat bang~

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >> :

tu lah tedi, tak boleh blah aku tengok~

ZARA 札拉 said...

meo188:

hahaha~

aduyai~

ZARA 札拉 said...

JohnJenin :

ntah pakcik~

ku pon tak tau~

ZARA 札拉 said...

en_me :

hahaha~

takde lah~

ZARA 札拉 said...

ashie023 :

check kat Nuff dear!

ZARA 札拉 said...

anaklaut :

salam anak laut~

ZARA 札拉 said...

anaklaut :

terima kasih sebab singgah juga~

ZARA 札拉 said...

messyremo :

aku juga~

lalala~

ZARA 札拉 said...

flip:

terlampau gigih~

hahaha~