Thursday, August 20, 2009

Hari Bersejarah Tidak Semestinya Perkahwinan - Hindari Pemikiran Dangkal Itu...


Hari bersejarah bukanlah satu manifestasi itu adalah perkahwinan. Bagi sesetengah orang, hari perkahwinan itu adalah hari dirundung malapetaka apabila mereka bukan bersama orang yang kononnya bukan di hati mereka lagi.

Hari bersejarah buat aku adalah hari yang bermakna dalam hidup.
Berkenalan dengan kamu semua juga adalah hari bersejarah dan melayari lautan kehidupan adalah meneruskan dan mencipta sejarah itu sendiri.



* Masih menunggu janji-janji istimewa daripada mereka*

Terima kasih atas ingatan kalian pada hari yang bermakna dalam hidup aku. Aku kiranya sebagai kemuncak pertama setelah melayari kehidupan bergelumang dengan buku selama bertahun-tahun. InsyaALLAH, akan mencari kemuncak kedua dan seterusnya.

Tiada istilah klimaks dalam hidup aku lagi setakat ini. Manusia tidak akan pernah puas bukan? Aku masih sebahagian daripada manusia, masih mahu mencari erti kehidupan sebenar dalam sujud syukur atas segala kurniaan terindah dalam nafas yang satu ini.

Zara : Bakal pulang semula ke Teratak Keluarga.


38 comments:

<< s| tED| >> said...

Tahniah zara.. selepas ini menempuh alam pekerjaan atau mahu terus bergelumang dengan buku? :)

olin said...

jom buka puasa sama2 nak? hihi~

Paan said...

Hari bersejarah adalah hari menjawab paper sejarah.

khaLifah feDi said...

semlm adalah sejarah utk hari ini..!!!

Jard The Great said...

posa tak sabtu neh? ehehe

mRs.jUkoGYu said...

hari bersejarah adelah bile akak penah berdebat ngan cikgu sejarah akak pasal politik..hmmmm..sume nyer tinggal sejarah..owh!ade lagi satu...mase akak layan lagu tomok..ape tajuk nyer tue...sejarah xmungkin berulang kan?(jijik... ;p)

dik...selamat berpuasa....
smoge sukses yea dik ngan perjalanan idopmu..;)

orang2.. said...

kim slm kt famli..
aym2 blkg umah..
ikan2 dlm kuali...
dan sume yg mgenali diri ini..
slamat ari raya..

zamdotcom said...

tahniah zara..tahniah

p/s: juga baru pulang dr utm

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >> :

mahu kedua2 nya sekali~

buleh?

ZARA 札拉 said...

olin :

Jom~

^_^

ZARA 札拉 said...

Paan :

hahaha~

boleh lah kamu nih~

ZARA 札拉 said...

khaLifah feDi:

hahaha~

mungkin~

ZARA 札拉 said...

Jard The Great :

tengok dulu dak Jard~

ZARA 札拉 said...

mRs.jUkoGYu:

hehehe~

aduyai kak~

^_^

selamat posa gaks~

ZARA 札拉 said...

orang2..:

hahaha~

baik Dak Ameq~

ZARA 札拉 said...

zamdotcom:

baru pulang juga?

mengapa tidak hubungi daku?

cik ian@aH Lian~ said...

sabar syg,
sis akan pos hadiah kamu
oke...

Wanita Itu said...

very hepi 4 u dear dek zara :)

░♥si lampu neon♥░ said...

bile ko nak kawen zara?=)

Pais Chaos said...

seharah tak mungkin berulang!! new boyz.

en_me said...

salam za iteww..

agusted said...

congrats

shima said...

dah ready nak tempuh alam koje ke??ke nak std lg??

ZARA 札拉 said...

cik ian@aH Lian~ :

hehehhe~

hoyeah!

ZARA 札拉 said...

Wanita Itu :

hehehe~

thanks kak!

ZARA 札拉 said...

░♥si lampu neon♥░ :

kawen?

erk~

ZARA 札拉 said...

Pais Chaos :

aku tak suka new boyz~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

en_me:

hi en me~

ZARA 札拉 said...

agusted :

thanks!

ZARA 札拉 said...

shima :

ku dah tolak peluang stidy~

skang mau kerja dulu~

meo188 said...

nk sahur dgn cium leh... muah!

ZARA 札拉 said...

meo188 :

hahaha~

buleh2~

ciK LyndaWawa igUana said...

banyaknye hadiah2 ko ye zara..tahniah atasa graduasi anda...

ZARA 札拉 said...

ciK LyndaWawa igUana:

byk ke kak?

sikit jer~

thanks!

MiSs RaRa said...

manyak adiah ey...
musti seronk an da grade nie..

mau satu patung buley x..;p

ZARA 札拉 said...

MiSs RaRa:

hehehe~

konvo best~

err..tak mulih~

hehhe~

Lifesaver said...

congrats dear!!!!

ZARA 札拉 said...

Lifesaver:

Thanks sis!!