Tuesday, August 11, 2009

Jangka Hayat Aku Hampir Tamat. Maafkan Aku Semua. Aku Terpaksa Pergi Demi Diri Aku.


Aku Benci Bila Diri Bukan Di Bawah Pengaruh Dadah Bila Aku Cuba Bertahan Menanggung Kesakitan

Aku sakit.
Aku cuba tahan diri tanpa dadah semalam dan aku tidak berjaya.
Pil pelbagai warna masuk ke sistem pencernaan aku dan aku berjaya tidur.

Aku fikirkan kematian tatkala ini.
Sedang menunggu pesanan aku dibalas sebelum jam 10 pagi.
Jika tidak, jangan lupa menonton berita di waktu perdana malam ini.

Zara : Jangka hayat aku hampir tamat. Maafkan aku semua.

32 comments:

.ieLah. said...

risau kan kamu..

Tirana said...

Lain macam bunyinya hari ni Zara..

mEiZ SHA said...

demam ek sayang?
g klinik ok...

ubat jgn lupe makan tau dik..;)

Pais Chaos said...

jangan bukan bukan.. nanti macm macam jadi nya!!

cik intanurulfateha said...

.haish merepek saje
.penah kene blasah secara brjemaah x?

Lifesaver said...

uiks!jgn cakap mcm tu

zan-xray said...

zanxray tengah kebingungan.. cepat bagi jawapan

♥Hernee Nazir♥ said...

zara nape ni? mkn ubt tau..

Yern Ain said...

what hppnd darling?

Precious said...

apa ko merepek ni?
Ko praktis drama ker ...

Wanita Itu said...

eee..kenaper ni dek zara..

riso kakak di sini...

jgn main2...

messyremo said...

berita perdana channel mane?

haha~~LOL

don't do silly things

ZARA 札拉 said...

.ieLah. :

Thanks ielah~

ZARA 札拉 said...

Tirana :

err..tekanan kak~

ZARA 札拉 said...

mEiZ SHA :

selsema kak~

aduyai..baik kak!

ZARA 札拉 said...

Pais Chaos :

baik Pais!

ZARA 札拉 said...

cik intanurulfateha :

dibelasah tak, membelasah ya~

^^

ZARA 札拉 said...

Lifesaver :

hilang diri kak~

ZARA 札拉 said...

zan-xray :

aku dah jawab di mel eletronik bang~

ZARA 札拉 said...

♥Hernee Nazir♥ :

Baik kak~

aduhai~

ZARA 札拉 said...

Yern Ain :

something kick my head~

ZARA 札拉 said...

Precious :

ku teringin makan kerepek kak~

hahhaa~

ZARA 札拉 said...

Wanita Itu :

kak~

jgn risau ya?

hampir pulih~

ZARA 札拉 said...

messyremo :

aku tak sempat jam berapa punya beb~

Yern Ain said...

something kicking ur head?

kick je balek!!
jgn pernah undur diri.. (cewaahhh)

ZARA 札拉 said...

Yern Ain :

huwaa!

mau syg!

thanks!

Anike MK said...

Kuatkan semangat..
tabahkan hati..

kamu bakal grad..
bakal menerima segulung ijazah..
ingat itu!

ZARA 札拉 said...

Anike MK:

Thanks sayang!

kamu sungguh memahami~

sabariah.noor said...

pah, demam ke? sori..berjangkit kat awak pulak..tu laa, hr tu sy suruh pakai mask awk x nk..

ZARA 札拉 said...

sabariah.noor :

selsema je syg~

jangan risau, bukan dr awak deh~

Monkey D Luffy said...

tidur

jgn fikir bukan2

ZARA 札拉 said...

Monkey D Luffy :

baik kapten!

^^