Thursday, August 06, 2009

Jari, Kepala Dan Kaki Juga Memerlukan Perlindungan Daripada Basah...


Kegilaan yang sementara yang selalu buat aku menggila dengan laju.
Kecintaan aku pada sesuatu yang menggubah persepsi dunia adalah apa yang membentuk aku di waktu ini. Tiada sesiapa menyangkal apa yang aku pertaruhkan.



Pembunuhan terancang pernah kami gagalkan.
Ia membuatkan dosa kami bertambah dengan banyak ketika itu, tetapi demi mereka yang tersayang, kami ketepikan kemungkinan dibunuh dengan lebih teruk. Hidup memang menyakitkan tetapi kami tahu, kami bisa lebih menyakitkan dari mereka yang menyakiti kami.
Sumpah!
Di saat semua orang berduka nestapa dan mengikuti apa yang diwacanakan kepada mereka, kami bertindak menongkah arus, dan kami bangga!



Hidup tidak semestinya berwarna setiap masa.
Aku gembira dengan senyuman - itu tetap manusia yang bernama Zara.
Kalau kamu bunuh dia, dia akan membunuh dengan lebih kejam hanya dengan senyuman.
Kamu bakal dirobekkan hanya dengan satu pelukan dan ciuman.
Mahu?

Zara : Hati berguling laju sambil memeluk Adam. Kembali menyanyikan lagu Sanjungan Bangsa dengan megah dan bangga.

34 comments:

DIK AN said...

Pembunuhan terancang tu apa kak?

messyremo said...

nyanyi lagu ni baru best~~

Leading the way

IIUM song~~~

baru la semangat~~haha

Pais Chaos said...

stokin cantik warna warni..

<< s| tED| >> said...

dak zara sayang.. sanjungan bangsa tu lagu apa?

Jard The Great said...

chantek gmbr pertama tu.. ehehe... nmpk keakraban sungguh..

Gieyana said...

Alaaa...tomeyynya jari-jemari tue...

picca black n white tue pon cantik...

moga persahabatan berkekalan selamnya yer..:)

sharamli said...

bkn mmpi basah kn...

PETAK.! said...

Memang seronok jadi jiwa yang hijau.;))

zamspotte said...

Takutnya aku dengan senyumanmu....

Raihanna said...

kiut kasut yang kat bawah payung tu.. hik2

meo188 said...

cium sikit... :D

olin said...

hisy, senyuman membunuh.. rupa2nya ko sweet assassin la nih?

agak2 kalu ko pandang kertas, kertas tu koyak x? (merujuk pandangan tajam)


hehehe~

ciK LyndaWawa igUana said...

wah, zara..lagu itu....shya suka....

farah said...

aku tahu kau mmg gemar senyum.

alangkah bagusnya jika aku spt kau sayang!

:)

zan-xray said...

Aku ingin berfikir sebaliknya.
kisah2 kau boleh dijadikan sebuah buku. dan mungkin aku akan jadi peminat hasil karya kau sis

ZARA 札拉 said...

DIK AN:

ada org cuma membunuh kami Dik~

Keji kan perangai orang itu?

ZARA 札拉 said...

messyremo :

lagi best lagu UTM Sanjungan Bangsa!

^^

ZARA 札拉 said...

Pais Chaos:

hidup stokin!

hahaha~

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >> :

lagu UTM!

hehehe~

ZARA 札拉 said...

Jard The Great :

hehehe~

hidup kami perlu akrab..

ZARA 札拉 said...

Gieyana :

hehehe~

terima kasih kak!

ZARA 札拉 said...

sharamli :

hampir2 lah Sha~

ZARA 札拉 said...

PETAK.! :

hahaha~

benar!

jiwa biru juga kacak!

ZARA 札拉 said...

zamspotte :

hahaha~

jgn gentar~

ZARA 札拉 said...

meo188 :

hahaha~

meh2~

ZARA 札拉 said...

olin :

hahaha~

mau try ke?

ZARA 札拉 said...

ciK LyndaWawa igUana:

saya juga!

ZARA 札拉 said...

farah:

ah, kamu lebih baik dari aku syg~

sumpah!

ZARA 札拉 said...

zan-xray :

aduh kanda~

aku tak sehebat itu~

ZARA 札拉 said...

Raihanna :

hehehe~

kasut ku syg~

atiQah adNan said...

hidup zara ni nak dibayangkan yang comel-comel belaka je.. heheh

ZARA 札拉 said...

atiQah adNan :

hehehe~

biasa kak~

hahaha~

Wanita Itu said...

bahana membuka blog di opis..

~gambor semua tak kuar..dajei~

kena bukak jugak la laptop kecik nampak gayanya sayang sbb nk tgk gambor apa yang dek zara letak nih..

hadeih..

ZARA 札拉 said...

Wanita Itu:

hehehe~

sila buka kak~

hehehe~