Friday, August 14, 2009

Kadangkala Manusia Suka Menafsir Terlalu Banyak Tentang Sesuatu Yang Mudah...


Manusia akan sentiasa berfikir, kerana dengan perkembangan minda mereka, suatu evolusi dapat dilaksanakan.

Minda berkembang, tenaga bekerja menghasilkan masyarakat yang sentiasa bergerak ke hadapan tanpa rasa curiga akan sesuatu yang boleh mengundang gundah gulana. Sakit dan keperitan dalam kehidupan membuatkan hati akan beku dan penuh dengan batu lava yang sentiasa memanaskan suasana. Sakit?



Penulis berkata "Dilarang Masuk".
Kata-katanya atau hanya seloka?
Tidak!
Ia hanya sekeping papan tanda.

Zara : Sedang berguling-guling memeluk Adam Danish sebelum meninggalkannya.

28 comments:

ashie023 said...

ambe orang pertama komen..yay!!!(kene ke camtu>???ahhaa)

ambe nok kabo kan di sini ialah manyak sangat berfikir ari nih, ambe dah demam..ahahha..

.ieLah. said...

nak masuk gak! tak kira!
hahahahaha

cik ian@aH Lian~ said...

ouh...
kenapa ade
muncung2 tu?

Tirana said...

Wahhhh..gambar zara tu...macam orang nak bersilat aje..hehehe

<< s| tED| >> said...

x boleh masuk? aku dok luo jek..

Pais Chaos said...

main fire fire ultraman ke??

en_me said...

bilerr fulakk nk guling2 memeluk me.. wakakak, larikkkks

zan-xray said...

berapa tinggi si adam tu dik??
papan tanda kadang kala menimbulkan ketakutan.

Lifesaver said...

adik..

kamu sungguh sesuai jadi maskot di pintu itu~ lalala

meo188 said...

posing mcm otromen!

messyremo said...

bile tgk muncung ni..

aku teringt ikan patin masak tempoyak la..haha

GiGGLe GaL said...

ehem..ehem..ikan patin masak tompoyok konon...

dik.. sila belajar cara2 memasak ikan patin masak tempoyok... kalau boleh, sblum siang ikan tu, bagi nama "fatin" dulu kat ikan tu..wakakaka

mRs.jUkoGYu said...

ko nak fire sape tue..da mcm rupe atomen da...;)

Paan Tanpa Adik said...

Ni dah apa kes ni?

ZARA 札拉 said...

ashie023 :

hahaha~

alahai~

boleh jer~

ZARA 札拉 said...

.ieLah. :

sila masuk~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

cik ian@aH Lian~:

hahaha~

sengaja je kak~

ZARA 札拉 said...

Tirana :

hehehe~

ye ke kak?

aduyai~

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >> :

bagus tedi~

ZARA 札拉 said...

Pais Chaos :

agak ler~

meh join Pais~

ZARA 札拉 said...

en_me :

hahaha~

aduyai~

ZARA 札拉 said...

zan-xray:

adam tu dalam 50 cm kot?

ZARA 札拉 said...

Lifesaver :

hahaha~

apakah?!

ZARA 札拉 said...

meo188:

hahaha~

aduyai~

ZARA 札拉 said...

messyremo :

hahaha~

ikan patin plak!

pang!

ZARA 札拉 said...

GiGGLe GaL:

kalau namanya fatin, aku ganyang dulu..betul tak Busuk?

hahaha~

ZARA 札拉 said...

mRs.jUkoGYu :

nak fire pegawai jubah~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

Paan Tanpa Adik:

kes mau berlakon dik~