Saturday, August 22, 2009

Kalau Lari Dari Kebiasaan Itu Memang Manusia Yang Bernama Zara 札拉


Salam ulang tahun buat sahabat serta kenalan yang dilahirkan pada hari ini.
Ahmad Tarmezee.
Lan Rasso.

Lari dari kebiasaan?
Itu adalah diri aku - aku menjadi siapa yang aku mahu. Masa bergerak, takwim dikoyak laju tetapi aku masih tetap aku. Sentiasa mengukirkan senyuman disebalik dunia yang merobek kejam.



Ada hati yang merindui tatkala ini. Ada air mata yang mengalir memikirkan insan yang telah dijemput Ilahi. Tidak bersama di Ramadhan kali ini.
Moga yang telah pergi dalam rahmat dan ihsan Yang Maha Esa.



Rindu menyapa hati. Bibir basah dengan kalimah suci.
Selamat menjamu selera setelah seharian berpuasa buat semua sahabat Dunia Sebelah Zara!
Oh, pastikan kamu mendengar laungan Azan berdasarkan waktu kawasan kamu.
Jangan sahur menggunakan waktu Perlis tetapi berbuka puasa dengan waktu Sabah kecuali kamu tinggal di kawasan yang aku nyatakan.

Zara : Sudah kurang satu hari.

34 comments:

milimilo said...

bibir basah dgn kalimah suci..hrp2 begitulah hendaknye..slmt berpuase.. :)

Jard The Great said...

waaaaaaaaaa.. bnyknya kamo makan.. ahaha

en_me said...

sodapnyerrr kurma tewww..

sharamli said...

xm0 tgk..xm0..xm0..nnt terg0da..

.ieLah. said...

zara jahat!!!
huwaaa...
*lap air liur kat keyboard*

ber_uwang said...

zara ko pose ke tidak ni..siaran langsung makan tengah ari ye...

mRs.jUkoGYu said...

sakit nyer ati ku melihat makanan itu..oh!bilakah masanya akan tiba...sungguh lambat rasanya bulan 11 2010 menjelang..akan ku makan semua yg ada...
selamat berpuasa...;p

zan-xray said...

ooww begitu byk menu berbuka kau waktu zohor ni yer :p
Kenapa sudah kurang sehari, kau tidak mengejar hari kah lalalalala

Lifesaver said...

zara...

akak nak makan tu...nak!

khaLifah feDi said...

eh blm masuk waktu berbuka arr..zara..

vidadarisakura said...

sabar vi.sabar..gambar itu suma dugaan.

<< s| tED| >> said...

mihun!! nyumm!!!

shima said...

zara.blom azan maghrib lar.nape dh hidang mknn nie.cepat in advance lar u..nampak sgt zara tutttt.hehheh.gurau je.

Luth Textile said...

teringat posting ko dlu masa ko jadi student kt utm. hehe

ZARA 札拉 said...

milimilo:

hehehe~

selamat puasa mili~

ZARA 札拉 said...

Jard The Great :

hahaha~

bukan aku sorang~

ZARA 札拉 said...

en_me :

hehehe~

sedap kurma~

ZARA 札拉 said...

sharamli :

hahaha~

kena tengok~

ZARA 札拉 said...

.ieLah.:

hahaha~

mana ada jahat syg?

hehehe~

ZARA 札拉 said...

ber_uwang :

hahaha~

ni gambar hiasan jer~

ZARA 札拉 said...

mRs.jUkoGYu:

mak aii~

lambat lagi tu kak~

aku akan hidangkan kamu makanan nnt~

ZARA 札拉 said...

zan-xray:

hahaha~

menu Zohor?

apakah?

hahaha~

ZARA 札拉 said...

Lifesaver :

kak..kamu takde alasan mau ponteng ya?

ZARA 札拉 said...

khaLifah feDi :

eh, kamu boleh buat~

=)

ZARA 札拉 said...

vidadarisakura :

hahaha~

sabar Vivi syang~

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >>:

ahhh~

geng lah kita~

ZARA 札拉 said...

shima:

hahaha~

ni gambar hiasan syg~

err..jgn bagi kantoi syg~

ZARA 札拉 said...

Luth Textile :

hahaha~

betul tu~

olin said...

mizi punya bday ye? selamat jugak untuk dia~

selamat berbuka~

hidayah said...

adei zara sayang
lan pose ni...

pose pose... hhuhuhuhu~

ZARA 札拉 said...

olin :

yup~

dak mizi punya~

ZARA 札拉 said...

hidayah :

hahaha~

diya said...

bnyk nye mknn..looks really delish dear..

ZARA 札拉 said...

diya :

hahaha~

absolutely~