Friday, August 07, 2009

Kembali Ke Pangkuan Rumah Ke-4


Hari ini aku pulang ke rumah ke empat.

Rumah 1 - Rumah Sendiri
Rumah 2 - Sekolah
Rumah 3 - Matrikulasi Selatan
Rumah 4 - Kampus Universiti Selatan
Rumah 5 - Dimana agaknya?



Hampir menitiskan air mata apabila aku mengambil gambar ini.
Kenangan yang tetap utuh walau di mana aku berada.

Oh, kepulangan untuk mengambil jubah sempena hari bahagia pada 17 Ogos ini.



Rindu Taman Rusa di luar kampus Selatan...

Zara : Bakal kembali semula ke rumah pertama pada petang 8 Ogos atau pagi 9 Ogos.
Semoga aku dapat kembali menemui kalian semua. Buat sesiapa yang mengenali aku dan ingin bertemu, sila hubungi aku dan aku akan aturkan temujanji dengan kalian.

Ini MukaBuku aku. Cara untuk menghubungi aku secara peribadi ada disitu.
Atau, kamu boleh menghubungi penulis blog yang rapat dengan aku seperti Kakak Yang Suka Aktiviti Kucing, Budak Emo, Budak Petak, atau Tukang Jual Kain yang mempunyai nombor peribadi aku.


26 comments:

Wanita Itu said...

kakak tau bakal rumah ke5 mu dimana..

rumah si kosong aminnnn ihiks**

p/s - masih bengang dengan sistem di opis, akak tak dapat lihat gambar yang kamu letak wahai dek zara..

messyremo said...

Rumah 1 - Rumah Sendiri
Rumah 2 - Rumah Mentua
Rumah 3 - Sekolah
Rumah 4 - Matrikulasi Selatan
Rumah 5 - Kampus Universiti Selatan


p/s budak emo kamu panggil aku..cet~~

Tirana said...

Zara...rumah kelima tu rumah mak mertua la..hehehe..bila nak balik ke rumah kelima?

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

rumah 5: rumah hantu kat genting...brrr =P

farah said...

rumah ke lima tu rumah aku kot?

:D

cik intanurulfateha said...

.ye stuju
.ruma ke5 = ruma si kosong ;p

Pais Chaos said...

rumah ke 5 ialah rumah mayat..haha

DIK AN said...

Rumah ke-5 bukanlah rumah dalam erti kata rumah itu sendiri.

Apa merepek...

sharamli said...

rmah 5=rumah suami

PETAK.! said...

Heeeee.Rumah PETAK pun boleh juga kakk.:))

bijen moretti said...

undi yg terbanyak..
rumah ibu mertuaku karya p.ramlee..
;D

ciK LyndaWawa igUana said...

rumah 6: kubur

<< s| tED| >> said...

ekekekkekeke.... no, 6 lom tentu kubir lagi tu lynda.. kekekeke

ZARA 札拉 said...

Wanita Itu:

rumah si kosong?

dia belum mahu jual rumahnya kak~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

messyremo :

amboi, pandai je kamu tukar no.2 tu ya?

dushum kamu emo!

ZARA 札拉 said...

Tirana :

rumah ke-5 tu nanti lagi 10 tahun kak~

ZARA 札拉 said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

huhuhu~

tak mau~

takut~

ZARA 札拉 said...

farah :

mesti bahagia syg~

hehehe~

ZARA 札拉 said...

cik intanurulfateha :

hahaha~

lama lagi~

ZARA 札拉 said...

Pais Chaos:

hahaha~

sampai hati kamu~

ZARA 札拉 said...

DIK AN :

dah tu apa?

nanas?

hahaha~

ZARA 札拉 said...

sharamli :

hahaha~

lama lagi~

ZARA 札拉 said...

PETAK.! :

ok~

set~hahaha~

ZARA 札拉 said...

bijen moretti :

oh bijan~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

ciK LyndaWawa igUana :

pergh~

sampai ati kak~

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >> :

tedi, kamu tukang komen bg pihak aku ke syg?

hahaha~