Tuesday, August 11, 2009

Mahu Kembali Ke Susuk Tubuh Seperti Ini - Perlu Pakai Susuk Ke Ditusuk?


:: Nota Khas ::
Keadaan diri sudah kembali ke emosi asal walaupun kepala masih berdengung laju.
Pesanan sudah dibalas dan diterima sebelum jam 10 pagi.

Rindu dengan keadaan diri yang ini.
Keadaan diri yang dihantui rasa penat selama tiga bulan tanpa henti yang memungkinkan berat badan turun secara mendadak. Aduhai.
Sumpah, aku mahu!



Oh ya, baju kurung ungu ini ditaja oleh seorang teman.
Bukan milik aku sendiri.
Justeru itu, sepasang kurung ungu sangat aku dambakan untuk dipadankan dengan kasut aku yang tercinta.

Zara : Kepala melayang. Aku di bawah pengaruh dadah selsema sekarang ini.


46 comments:

Gieyana said...

owhhhh..dalam pengaruh dadah yer..moga cepat sembuh yer...:)

hmmm...cantik kurung adik tue..nak gak bleh? hiks!

messyremo said...

susuk?

kamon la,skang org dh tak pakai susuk2 ni...hehe~~

en_me said...

jeliterrnyerr..

ZARA 札拉 said...

Gieyana :

hahhaa~

dadah kuat kak~

ZARA 札拉 said...

messyremo :

ditusuk?

ZARA 札拉 said...

en_me :

hahaha~

terima kasih en me~

Lifesaver said...

dik non...

kasut mu tidak ku nampak dalam gmbr itu

khaLifah feDi said...

emm jgn lupe mam dadah panadol ea..!!!

ZARA 札拉 said...

Lifesaver:

hehehe~

time ni kasut kaler putih~

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

sekali-sekala...menembamkan diri ok aper =D

smoga cepat sehat dari selsema zara =)

ZARA 札拉 said...

khaLifah feDi :

hahaha~

baiks!

ZARA 札拉 said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

hehhe~

terima kasih Nuar!

farah said...

nampak slim la syg.

:)

ZARA 札拉 said...

farah :

hahaha~

tu dulu syg~

bijen moretti said...

ilusi optik ilusi optik!..
hahaha..

meo188 said...

mcm ninja tetel je

Yern Ain said...

manisnya anda syggg..

ZARA 札拉 said...

bijen moretti :

hahaha~

dushum!

ZARA 札拉 said...

meo188:

macam ninja?

apakah?!

ZARA 札拉 said...

Yern Ain :

anda lebih manis syg~

ashie023 said...

ini waktu skrg ke??atau jaman2 dolu nye gambo???

cik intanurulfateha said...

.zara!
.kamu kene masuk pusat serenti sbb di pengaruhi dadah! ;p

.ieLah. said...

chantek!!
hehe

ZARA 札拉 said...

ashie023 :

tengok tarikh~

huhuhu~

ZARA 札拉 said...

cik intanurulfateha :

hahaha~

aduyai~

ZARA 札拉 said...

.ieLah. :

hahaha~

Jard The Great said...

waaaaaa.. slimnya kamoo.. ehehe.. so jelez!

ZARA 札拉 said...

Jard The Great :

tu aku yg dulu Jard~

zan-xray said...

tak perlu susah2..
ambil saja teh kurus, mustika ratu, nyonya manir atau pakej London.. :p
jom kita mendaki bukit larut mau??

cik ian@aH Lian~ said...

sis jangkitkan demam
dan selesema utk kamu...
fuhhhh!!!!

Paan Tanpa Adik said...

Apasal? Sekarang ni akak overweight ke hape?

Anike MK said...

Are you ok laling?

cepat2 pegi sepital..

GiGGLe GaL said...

cumil nye ko dik...

erm.. susuk ape dik..susuk kerabat ke?

Tirana said...

Aduhai ayunya zara dengan baju ungu...pakai susuk ke? hehehe

mEiZ SHA said...

heheheh
tamau la sayang
skang lg manis n chantek n chomel da dik

:)

ZARA 札拉 said...

zan-xray :

hahaha~

aku minum protein skang~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

cik ian@aH Lian~ :

huhuhu~

tak mau sis~

ZARA 札拉 said...

Paan Tanpa Adik :

takde lah~

sekarang normal~

ku mau underweight Paan~

ZARA 札拉 said...

Anike MK :

kepala aku pening sayang~

pening sangat2~

ZARA 札拉 said...

GiGGLe GaL :

cumil ke kak?

adui~

segan~

ZARA 札拉 said...

Tirana :

ayu ke kak?

aduyai~

hehehe~

ZARA 札拉 said...

mEiZ SHA:

hehhee~

skang nih bulat kak~

ihiks~

ashie023 said...

oo...x perasan ader tarikh..ahaha..warna tarikh sama ngan warna baju...

ZARA 札拉 said...

ashie023:

hahaha~

adoi~

kaler dinding~

Monkey D Luffy said...

jd sekarang ni ko gumuk ler ye

ZARA 札拉 said...

Monkey D Luffy :

agaklah~

T__T