Friday, August 21, 2009

Mahu Terbang Setinggi Langit Tapi Kalau Terhempas Sempat Berpuasa Atau Tidak?


Salam buat semua pencinta Dunia Sebelah Zara.
InsyaALLAH, Sabtu ini semua umat Islam akan mula mengerjakan ibadah puasa selama sebulan dalam bulan Ramadhan. Moga Ramadhan yang bakal menjelma membuka lembaran baru dalam hati kita semua.

Jadikan ianya sebagai satu tarbiyah dalam hati-hati kita.
Moga apa yang kita inginkan menjadi kenyataan apabila nafsu dikekang daripada melakukan perkara yang terlarang.

*senyum*

Aku sudah kembali daripada kampus selatan. Hati berbunga bahagia. Bertemu mereka yang membuatkan hati aku tersenyum girang. Penulis blog, pensyarah tercinta yang kacak, sahabat karib dan menerima panggilan daripada pensyarah yang disayangi.



Maaf kepada yang membenci aku meletakkan gambar aku dengan jubah konvokesyen.
Ini antara gambar yang aku dapat siang tadi daripada adik itu. Rasa mahu tergelak dengan gelagat sendiri ketika gambar diambil tanpa disedari. Tuhan, kegilaan apakah yang merasuk diri ini?



Zara : Selamat berpuasa semua! Jangan lupa solat terawih bermula malam esok.

46 comments:

Paan said...

Yeargh! Raya!

PETAK.! said...

Ahaha.Tahabis berseronok dengan jubah itu lagi ya.?Pakai lahh.Bukan selalu dapat menyarung nya.:D

ZARA 札拉 said...

Paan:

Hoyergh!!

ZARA 札拉 said...

PETAK.!:

hahahaha~

betul tu Petak~

cik ian@aH Lian~ said...

gambar last,
memang taklebla dear!
cubit kang!

meo188 said...

cutenye posing cenggitu...

ciK LyndaWawa igUana said...

seronoknye ade gamba konvo macam ko zara..takde la...asek berdiri aje..nice shot....

olin said...

bagus2.. aku dah ada idea dah konvo nnt aku nk wat aksi bergambar apa.

pakai jubah panjat pokok. amacam?



lalala.. malu saya~

milimilo said...

wah,tingginye terbang..happy walala gitu

sharamli said...

ganas jgk erk..

farah said...

syg!

kau mmg menghargai momen indah itu.

:)

ANOI said...

wah!congrates zara chumel..
Selamat berpuasa yee!=)

bijen moretti said...

selamat BERPUASA selama SEBULAN!..
hahaha..

paiseh said...

lawa gambar tu..






gambar oke.. bukan orang!

shima said...

sonok betol tgk gambo ko,zara...heheh.

Monkey D Luffy said...

lawalah pic mcm nak terbang tu

BuDakHutaN said...

wooah..konvo tu... Lompatan happy tu! cayalah

ZARA 札拉 said...

cik ian@aH Lian~:

hahaha~

jgn jeles sis~

^_^

ZARA 札拉 said...

meo188:

hehehe~

thanks!

ZARA 札拉 said...

ciK LyndaWawa igUana :

hehehe~

Thanks sis!

saja bagi kelainan~

ZARA 札拉 said...

olin:

hahaha~

silakan beb~

kita kena lari dari aksi stereotype~

=)

ZARA 札拉 said...

milimilo:

hehehe~

thanks dear~

happy terbang ke langit~

ZARA 札拉 said...

sharamli :

ganas tu wajib Sha~

ZARA 札拉 said...

farah :

wajib syg~

^_^

ZARA 札拉 said...

ANOI :

Thanks Anoi!

selamat berpuasa juga!

ZARA 札拉 said...

bijen moretti :

sengaja kamu ckp sebulan tu kan?

hahaha~

ZARA 札拉 said...

paiseh :

hahaha~

ye lah~

gambar~

ZARA 札拉 said...

shima:

Thanks Shima!

=)

ZARA 札拉 said...

Monkey D Luffy :

Thanks kapten~

ZARA 札拉 said...

BuDakHutaN :

hahaha~

lompat laju2~

~dARlee zURiS~ said...

alah..suruh ar org sambut kat bawah
mesti akan terhempas dgn senyuman ;)

selamat berpuasa,zara!!

ZARA 札拉 said...

~dARlee zURiS~ :

hahaha~

mungkin juga kak~

=)

hidayah said...

hati2!

green apple said...

selamat berpuasa to u too

mira amair said...

wah..happynya cik zara..

GiGGLe GaL said...

dik..tengok ko..terharu ati aku dik..

tahniah diatas kejayaan ko. smoga cepat dapat kerja..didik la anak bangsa kita ye..

ontheotherhand,rindu kat ko.mane ko menghilang?

<< s| tED| >> said...

ceh!! terbang x nampak tanah tu!! :P

ZARA 札拉 said...

hidayah :

hehehe~

baik syg!!

ZARA 札拉 said...

green apple:

Thanks Kak Di!

ZARA 札拉 said...

mira amair:

hehehe~

hidup harus happy~

ZARA 札拉 said...

GiGGLe GaL:

Thanks Kak!

aku ada jer~

kamu yg menghilang kak~

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >> :

hahaha~

mestilah beb~

KhairiL's said...

tahniah sbb dh konvo zara =)
selamat berpuasa

ZARA 札拉 said...

KhairiL's:

Thanks Jambu!

=)

jgn lupa puasa tau?

Lifesaver said...

uiks!takut jatuh hehehehe

ZARA 札拉 said...

Lifesaver:

hahaha~

jatuh cinta aku tak takut kak~