Tuesday, August 18, 2009

Mereka Yang Bakal Dirindui Sepenuh Hati Dan Tiada Galang Gantinya...


Mereka tiada pengganti walaupun disusun dengan beribu yang lain selepas ini.
Kenangan yang terukir adalah sebuah bentuk memori yang akan kekal indah di dalam hati.
Memori dan persahabatan bakal utuh dalam hati dan sanubari.
Mungkin akan bertemu lagi nanti?



Kiri Ke Kanan : Vinod, Ady, Zara dan Ramesh.



Kiri Ke Kanan : Hanin (Elektrik), Mas (Kejuruteraan Kimia), Nabila (Sains Komputer), Zara (Pendidikan Kimia), Faiz (Pendidikan Fizik - UPM)



Kiri Ke Kanan : Weijie, Zara dan Wani.

Ada yang tiada semalam. Tiga orang lagi yang membentuk Kumpulan Dinamik kami.
Fariz Khan, Lorince dan Yussairi.
Ada yang menghalang kedatangan mereka - pekerjaan dan keadaan kesihatan barangkali.
Tidak mengapa, kalian tetap di hati aku.



Ini adalah Lorince L.H. Syah.


Nantikan kemunculan gambar pra-graduan hasil kerja tangan adik ini.
Bila agaknya aku berkesempatan untuk mendapatkannya dari dia? Alahai...
Tapi, insyaALLAH, akan cuba didapatkan secepat mungkin.

Zara : Bakal merindui mereka semua.

36 comments:

.palisevenfold. said...

haahahhaa...

syahdu sehh setiap kali teringat zaman blajo dulu...

tapi agak2 letak lagu u...skema giler babeng lu...

hehehe

messyremo said...

zara...

mekap kamu cair ke tuh?haha

tetiba bile aku bkk blog nih..
aku rase cm dengar kombo RTM wat persembahan~~LOL

<< s| tED| >> said...

pasti bertemu lagi.. InsyaAllah...

cik intanurulfateha said...

.regret sgt x dpt amek gmbr byk2 dgn kwn2 tym konvo dlu :(

sharamli said...

sgt c0mel adek l0rince itu..hua3

sharamli said...

kak bell kan?
pmbntu fel0..

zan-xray said...

tak sabar tunggu gamabar dari LH Syah tu..
Hulur2 lah sikit kertas warna merah ke barang 3 4 keping baru cepat dapat hehe

meo188 said...

:)

GiGGLe GaL said...

erm.. muncung mahal tu simpan sket ye dik.. geram aku...rasa nak sangkut hanger je..

erm..meremang bulu roma aku dengar lagu utm ko nih...berantu betul!bersemangat waja.

Wanita Itu said...

comel sungguh kamoo dek zara..

teringat masa konvo diploma..

kakak sendirian tau..

mak n family tak datang..

kakak datang naik bas ajo sesorang..

uish sedey..

tp konvo degree..semua ado yeay!!

*_*

bijen moretti said...

uih..
xsaba plak nk grad..
cepat la cepat la 2010..

Kak Iza said...

congrats!
adeh, dgr lagu UTM ni tetiba senyum sesorang dpn lappy. tingat konvo dua thn lps. x sabar nak tggu konvo thn dpn plak, insyaAllah. btw, berbangga jadik student UTM ;)

razifembi said...

sorry dah lewat ...
tapi takpa ... ucapkan
selamat hari graduasi juga ...
akhirnya ...

paiseh said...

mana pegi lu punye spek??

farah said...

tahniah syg!

pakai lens ya?

:)

Monkey D Luffy said...

sudah mula merindui ker

ZARA 札拉 said...

.palisevenfold.:

hahaha~

skema dalam seminggu ni jer~

^_^

ZARA 札拉 said...

messyremo:

hahaha~

cair skit~

dem~

hahahaha~

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >>:

amin~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

cik intanurulfateha:

sama lah kita~

huhuhu~

ZARA 札拉 said...

sharamli :

hahaha~

sangat comel kan?

ZARA 札拉 said...

sharamli :

yup~

eh, kamu KP eks?

ZARA 札拉 said...

zan-xray:

Hulur pada kamu ke pada dia bang?

hahaha~

ZARA 札拉 said...

meo188 :

=_=

ZARA 札拉 said...

GiGGLe GaL :

hahaha~

lagu ini yang membentuk semangat aku kak~

serius~

ZARA 札拉 said...

Wanita Itu:

hehehe~

takpe kak~

agaknya kalau ku sambung Masters, sapa datang agaknya?

ZARA 札拉 said...

bijen moretti :

hehehe~

cepat2~

ZARA 札拉 said...

Kak Iza :

hehehe~

sambung Masters ya kak?

tahniah kak!

ZARA 札拉 said...

razifembi :

terima kasih bang~

^_^

ZARA 札拉 said...

paiseh :

malas mau pakai~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

farah :

thanks syg~

err, tak pakai~

ZARA 札拉 said...

Monkey D Luffy :


sudah kapten~


uhuks~

ciK LyndaWawa igUana said...

hehe..aku nampak budak speaky di sini..ko ko bgth zara..sape dia nie..2 3 kali dah aku pasan muke die ni..hehehe

i.am.belle said...

TAHNIAH ZARA. muaxxxxxxx berjuta2 kali.

ZARA 札拉 said...

ciK LyndaWawa igUana:

hahaha~

ramai yg pakai spek~

yg mana satu?

ZARA 札拉 said...

i.am.belle :

Thanks belle syg!

muah!!