Sunday, August 02, 2009

Rasa Mahu Dicium Di Mata Selaju Mungkin...


Aduhai...
Mata masih bengkak.
Hati juga semakin bengkak dengan kesakitan yang tidak mahu meminggir jauh ini.
Sakit, pergilah.
Pergilah.

Aduhai...Rasa mahu dicium di mata secara tiba-tiba...
Tiga kali dalam satu sesi pun dah cukuplah...
Hilangkan kesakitan ini pergi...

Zara : Cermin mata berbingkai hitam patah semalam. Aku terduduk atas dia.

34 comments:

cik intanurulfateha said...

.jgn la nanges2
.x comel la cmni :(

GiGGLe GaL said...

dik..sakit mata yg merah tu ke? atau "sakit mata" kerana tekanan mental.. hehe.. erm.. aku taw ubatnya.sila makan sushi!

miss_eliana said...

siannye die..
meh nk tlg cium mata tu..
hikhik..

khaLifah feDi said...

adakala kesakitan itu umpama penebus dosa2kecil.

hope be heal as coming soon..

DIK AN said...

Jangan skodeng orang lagi lepas ni ye kak...

zino said...

masih belum baik?... perlu dapatkan rawatan susulan..

ZARA 札拉 said...

cik intanurulfateha :

sakit sgt mata~

tak tahan~

huhuhu~

ZARA 札拉 said...

GiGGLe GaL :

mata merah kak~
tak bleh makan sushi~
uhuks~

ZARA 札拉 said...

miss_eliana:

huhuhu~
thanks!

ZARA 札拉 said...

khaLifah feDi :

hahaha~

benar kata anda..TQ!

Nicky Sevenfold said...

apa kena mata ko?

mengendap budak laki mandi nih...

kantoi2

ZARA 札拉 said...

DIK AN :

err..baru nak ajak kamu~

ZARA 札拉 said...

zino :

Baik Uncle!

ZARA 札拉 said...

Nicky Sevenfold:

sakit mata lah Dol~

ngendap budak lelaki apa barang?

baik aku ngendap lelaki dewasa..untung skit~ hahaha~ kejadahnya?!

meo188 said...

sakit mate?

gunalah ubat mate... jgn gosok2.

zan-xray said...

kehidupan kita mcm roda juga kan.
arini kita gembira, esok lusa ada juga peristiwa buat kita sedih dan tak ceria.Memenatkan.

naz said...

lorrh,bwat ape ni sampai sakit mata.nak kne cium kat mata baru elok ke.meyh2 :P

qishie said...

tah2 ada ulat besa dalam mata..
(note:ocular myiasis)

aiyok~

:p

.ieLah. said...

sabar lah sayang....

Pocket said...

Meh sini abang cium meh,
tp sorry.. abang cium guna siku,
buah satu, buah dua masuk mata itu:)
heheheh

cecepat baik yer dik,
banyak sgt tgk internet tuu.. :) hahah

Lifesaver said...

sudah jatuh ditimpa tangga kamu adik!

ZARA 札拉 said...

meo188 :

huhuhu~

baik~

ZARA 札拉 said...

zan-xray :

tu lah hidup kan bro?

ZARA 札拉 said...

naz :

hahaha~

bleh ke naz?

hahaha~

ZARA 札拉 said...

qishie :

huwaa~

tak mau~

takut~

ZARA 札拉 said...

.ieLah. :

sedang bersabar laling~

ZARA 札拉 said...

Pocket :

hahaha~

aduyai~

sgt bahagia lah daku kena dengan siku bang~ hahaha~

ZARA 札拉 said...

Lifesaver :

bukan setakat tangga kak~

eskalator sekali~

♥Hernee Nazir♥ said...

alo lo ciannye..

<< s| tED| >> said...

berat sangat ke kamu dak zara hingga bingkai itu patah!!

ZARA 札拉 said...

♥Hernee Nazir♥ :

sengsara amat kak~

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >> :

aku sgt berat woot~

sharamli said...

sy pernah mematahkannya dgn sengaja...nak dptkan yg baru pny pasal

ZARA 札拉 said...

sharamli :

mak aii...gilak kamu~