Saturday, August 08, 2009

Rasa Mahu Memasang Impian Indah Kerana Detiknya Hampir Tiba Secara Realiti...


Ini gambar yang aku ambil setahun yang lepas.
Tanggal 18 Ogos 2008.
Tatkala aku menghadiri konvokesyen kekasih gelap dan mereka yang lebih tua dari aku (baca : senior).
Aku menjual bunga pada hari tersebut dan meminjam jubah seseorang untuk dijadikan sumber inspirasi mengejar impian aku.

Oh, itu setahun lepas.
Sebahagian impian kini sudah aku genggam, insyaALLAH.



Ini juga yang bakal aku pakai pada 17 Ogos 2009 nanti.
Warna biru yang terdapat di jubah itu adalah khas untuk pelajar dari Fakulti Pendidikan.
Oh ya, aku bakal bergraduasi bersama dengan semua pelajar Fakulti Pendidikan!
Aku rasa ini kali pertama kerana selalunya kami akan dipecahkan mengikut hak siapa.



Oh, ini gambar rakan baik aku (merangkap kekasih gelap yang cerah).
*ketawa*

Sila perhatikan jubah itu dan sila kemukakan cadangan warna apa yang sesuai aku pakai pada majlis konvokesyen nanti. Mahu jasa baik kalian, boleh kan?
Oh ya, aku kini di Kampus Selatan, bagi mengambil jubah ini juga!

Zara : Bakal pulang ke rumah dan memeluk Adam Danish tercinta. Rindu dia!

38 comments:

<< s| tED| >> said...

dak zara : melaka jerebu. Aku tak nampak kekasih gelap kamu :P

messyremo said...

merah jambuuuuu~~

hehe~~

cik ian@aH Lian~ said...

sis suka kekasih
gelap yg cerah tu.
bak pinjam utk 4 minit.
lalalala

kai warne:cerah mcm peach ker...

Tijah said...

oh tahniah!
nanti jgn main mata dgn anak murid taw? hikhik

sharamli said...

setuju ngn 0mar..pink k0t..

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

wewittt =D

bijen moretti said...

congrats and gluck..
selalu kakak aku bile konvo da berangan shopping kasut, baju, tudung, handycam blablabla..
muak aku..
hahahak..

cik intanurulfateha said...

.pinkie, kuning
.cari warna yang light
.jgn yg gelap2
.kasi make up sket
.mesti comel! :)

BabySiiaOzz said...

kak tipu T_T uu said uu nvr receive rose b4..
>< so rendah diri x.x

Tirana said...

Memang cerah kekasih gelap mu...hehehe..Mesti tak sabar nak pakai topi dan jubah tu..Congratulation!!!

Precious said...

Baju putih ada bunga merah kecik2. Aw ... hepi!! Congrats!

mEiZ SHA said...

mestilaaa warna pink sayangggggggggg
;p

Paan Tanpa Adik said...

Ramai sgt kekasih gelapnya ni kak...

girl said...

warna yg cerah... setuju ngan rakan2 kat atas. tp warna tak pasti.

pinkiss said...

pink.

IxoR@ said...

Ikut kata hatimu....

:D

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

seronoknya!

Richeal Phil @ Ritz ^-^ said...

seronoknya!

i.am.belle said...

tunggu gambar zara 18 ogos nanti ;D

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >> :

hahaha~

aku amsih nampak~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

messyremo:

harus ku cari nanti encik~

ZARA 札拉 said...

cik ian@aH Lian~ :

4 minit?

boleh sis~

haha~

ZARA 札拉 said...

Tijah :

alamak kak~

yg tu memang tak boleh tahan~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

sharamli:

pink~

baiks!

ZARA 札拉 said...

Blog Anuar Kamaruddin™ :

ehem!

hehehhe~

ZARA 札拉 said...

bijen moretti :

Thanks a lot Bijan!

hahaha~

aku sudah ada kasut~

^_^

ZARA 札拉 said...

cik intanurulfateha :

hehehe~

baik syg!

ZARA 札拉 said...

BabySiiaOzz :

It's not mine~

It's just the bouquet that I sold to the others~

ZARA 札拉 said...

Tirana :

hahaha~

sangat cerah kak~

^_^

ZARA 札拉 said...

Precious:

hehehe~

sgt hepi kak~

ZARA 札拉 said...

mEiZ SHA :

hehehe~

nanti zara carik~

ZARA 札拉 said...

Paan Tanpa Adik :

hidup harus gila Paan~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

girl :

Thanks dear!

^_^

ZARA 札拉 said...

pinkiss :

hehehe~

baik Noni!

ZARA 札拉 said...

IxoR@ :

hatiku senyap je kak~

ZARA 札拉 said...

Richeal Phil @ Ritz ^-^ :

hehehe~

amat dan sangat!

ZARA 札拉 said...

Richeal Phil @ Ritz ^-^ :

Ritz, aku tunggu kamu dtg tau?

ZARA 札拉 said...

i.am.belle:

baik syg!

hehehe~