Wednesday, August 05, 2009

Rasa Mahu Terbang Sebentar Ke Tempat Dia...




Ini dihantar oleh Pakcik Van Pos Ekspres pagi tadi ketika hujan lebat sedang menggila.
Dalam kotak dan kertas yang basah untuk ditandatangani.
Terima kasih Pakcik, hatimu mulia. Bekerja di waktu hujan lebat.

Oh ya, ini dikirim oleh Si Kosong.
Hadiah sempena konvokesyen katanya.
..dan bunga itu untuk ditanam di hati Si Comel yang seumpama padang bola.



Lebih gambar boleh dilihat di SINI.
(Tekan laju-laju untuk kepuasan maksima)

Zara : Siapa yang mahu menghantar hadiah konvokesyen buat aku ya? Konvokesyen aku akan berlangsung di Kampus Selatan pada 17hb Ogos 2009 - sesi petang. Sesiapa yang ingin bertemu aku di sana, aku akan kembali berada di sana dari 14 hingga 17 Julai 2009.

Hati tambah berbunga sebentar tadi. Menerima panggilan telefon dari seorang penulis blog yang sudah terbang pulang ke Newcastle. Sahabat yang baik - bertuah aku punya seseorang yang memahami seperti kamu.
Nanti kamu balik lagi, aku mahu jumpa kamu!

46 comments:

<< s| tED| >> said...

hadiah yang comel seperti aku :P

ZARA 札拉 said...

<< s| tED| >> :

hahaha~

dak utih mana sama~

sharamli said...

nnt kita jmp..insyaallah

cik intanurulfateha said...

.nti kite pos diri sndiri ke kmpus selatan
.aci x? ;p

ber_uwang said...

eeh ber_uwang comel

Anike MK said...

Beginikah bila nak grad??
haha!

sume nk bg hadiah..

mEiZ SHA said...

nak adiah gakkkkkkkkkk
:)

PETAK.! said...

Banyak betul peminat cikgu.Heeee.

Gieyana said...

Tahniah yer dik..dh convo dh yer..hiks!

farah said...

sayang,

kamu mahu hadiah ya.

:)

en_me said...

chomeyynyerrr..

DIK AN said...

Hadiah saya mana?

Wanita Itu said...

wah untungnya dek zara..

hadiah konvo in advance..

pasti pada hari kejadian, lebih banyak hadiah yang kamu dapat dek zara ya :)..

ZARA 札拉 said...

sharamli:

sila roger aku Sha!

ZARA 札拉 said...

ber_uwang :

hahaha~

chumel cam kamu~

ZARA 札拉 said...

Anike MK :

darling~

aku tunggu bear kamu~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

mEiZ SHA :

err, terbalik kah ini?

hahaha~

ZARA 札拉 said...

PETAK.! :

mana boleh kalah dengan Mirul~

ZARA 札拉 said...

Gieyana :

konvo 17 nih kak~

hahaha~

ZARA 札拉 said...

en_me :

hehehe~

amat sgt~

ZARA 札拉 said...

DIK AN :

bila kamu konvo dik?

ZARA 札拉 said...

Wanita Itu :

aduyai~

harapnya lah kak~

eceh, buat malu je aku nih~

meo188 said...

besaq nye bunge....

besaq jglah hatinya pada mu sayng (ewah... first time sy tiap perkataan sayang dlm www)

Yern Ain said...

wow syg. da dpt hadiah convo?

awlnya. :)

haihh. berbunga2 hati cik zara skrg eh. haha.

Pais Chaos said...

adiah soklat x de ke?

oh_daNia said...

x sabar nak tggu grad lagi 3 thn ...muahahaha

mintak dr setiap blogger ....syok~

oh_daNia said...

x sabar nak tggu grad lagi 3 thn ...muahahaha

mintak dr setiap blogger ....syok~

paiseh said...

bahagian gua xde ke..???

Lifesaver said...

selamat berkonvo dik zara...

ZARA 札拉 said...

meo188 :

hehehe~

ZARA 札拉 said...

Yern Ain :

hahaha~

relax syg~

muah!

ZARA 札拉 said...

Pais Chaos:

akan ada..(hahaha..perasan)

ZARA 札拉 said...

oh_daNia:

hahaha~

silakan..

^_^

ZARA 札拉 said...

oh_daNia :

^_^

cepat2 konvo dik!

ZARA 札拉 said...

paiseh:

join gua konvo meh!

ZARA 札拉 said...

Lifesaver :

Terima kasih kak!!

syaf said...

wah dapat hadiah konvensyen...
sonok nye die...

ZARA 札拉 said...

syaf :

hehhe~

amat~

^_^

Anike MK said...

Kamu nk beruang panda ke beruang kutub?

nanti aku tempahkan...

posmen tak yah htr..dia sendiri pergi

haha!

ZARA 札拉 said...

Anike MK :

hahaha~

aku nak dua2 bleh?

wah2~tamak plak~

hahaha~

Aku... Dia... Kamu.. said...

Tahniah!

ZARA 札拉 said...

Aku... Dia... Kamu..:

Thanks soljer!

~ Hariza ~ said...

bahagianya si comel.. :D
dpt ADAM dr si kosong..

hugs for ADAM..~
hehe, boleh ke?

ZARA 札拉 said...

~ Hariza ~ :

hehehe~

boleh2~

silakan sis~

Raihanna said...

so sweet k dear...
moga kamo ngan dia berbahagia smpai bila2

ZARA 札拉 said...

Raihanna :

thanks syg!

muaxx!